اجرا محدودیت های سفری و بحران در گردشگری اسپانیا

به گزارش ساری فان، توجهات به محدودیت های سفری علیه اسپانیا با اعلام تصمیم ناگهانی دولت بریتانیا مبنی بر لزوم قرنطینه مسافران بازگشتی از اسپانیا جلب شد.

اجرا محدودیت های سفری و بحران در گردشگری اسپانیا

بریتانیا در بیست وپنجم جولای بیان کرد از این پس تمامی مسافرانی که از اسپانیا به بریتانیا بازمی گردند باید 14 روز در قرنطنیه بمانند.

دولت فرانسه نیز در بیست و چهارم جولای به شهروندانش توصیه کرد تا به کاتالونیا سفر ننمایند. با این حال هنوز مرز بین این دو کشور باز است. نخست وزیر فرانسه اخیرا بیان کرد مذاکراتی را با هدف کاهش ترافیک بین دو مرز با دولت اسپانیا شروع نموده است.

نروژ دیگر کشور اروپایی است که شرایط سفر به اسپانیا را سخت نموده است. این کشور در بیست و چهارم جولای بیان کرد تمامی مسافرانی که از اسپانیا باز می گردند باید قرنطینه 10 روزه را بگذرانند.

دولت ایرلند در بیست و دوم جولای فهرستی از کشورهای سبز بیان کرد که به موجب آن سفر شهروندان به کشورهای این فهرست بدون احتیاج به قرنطینه خواهد بود. اسپانیا از جمله کشورهایی است که در این فهرست قرار داده نشده است.

بر اساس آخرین تصمیمات دولت بلژیک، سفر به شهر لریدا در کاتالونیا و اوئسکا در آراگون با قرنطینه اجباری همراه خواهد بود.

دولت آلمان در بیست وچهارم جولای از شهروندانش خواست تا به مناطقی از اسپانیا که خطر ابتلا به ویروس کرونا در آن ها زیاد ارزیابی شده سفر ننمایند.

دولت هلند نیز در بیست و پنجم جولای به شهروندانش توصیه کرد تا جز در مواقع ضروری از سفر به شهر لریدا و مناطق اطراف آن خودداری نمایند.

رویترز نوشت، دولت لهستان هم در بیست و ششم جولای از مردم کشورش خواست تا از سفرهای غیرضروری به کاتالونیا بپرهیزند.

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 554

به "اجرا محدودیت های سفری و بحران در گردشگری اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرا محدودیت های سفری و بحران در گردشگری اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید