آخرین کوشش های مسئولان تراکتور برای جلب رضایت شجاعی: تا نیم فصل سرمربی بمان

به گزارش ساری فان، شجاعی که سال آخر فوتبال خود را سپری می نماید و تصمیم دارد در سرانجام فصل از فوتبال خداحافظی کند میخواهد در این ماه های آخر تمرکزش روی بازی خود باشد و مسئولیت سرمربیگری باعث می گردد نتواند به اسم بازیکن در زمین حاضر گردد و در 3 بازی گذشته هم از روی نیمکت به راهنمایی تیمش پرداخته است.

آخرین کوشش های مسئولان تراکتور برای جلب رضایت شجاعی: تا نیم فصل سرمربی بمان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ شاپرک تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مسئولان باشگاه تراکتور از شجاعی خواسته اند اگر نمی خواهد سرمربی دائم این تیم گردد حداقل تا نیم فصل مسئولیت را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم تراکتور که پس از قطع همکاری این باشگاه با علیرضا منصوریان به اسم سرمربی موقت در 3 ملاقات اخیر این تیم مشغول به فعالیت بوده با وجود اصرار مسئولان باشگاه تا کنون قبول نکرده به اسم سرمربی دائم با این تیم همکاری داشته باشد.

شجاعی که سال آخر فوتبال خود را سپری می نماید و تصمیم دارد در خاتمه فصل از فوتبال خداحافظی کند میخواهد در این ماه های آخر تمرکزش روی بازی خود باشد و مسئولیت سرمربیگری باعث می گردد نتواند به اسم بازیکن در زمین حاضر گردد و در 3 بازی گذشته هم از روی نیمکت به راهنمایی تیمش پرداخته است.

اگرچه مسئولان تراکتور به شجاعی گفته بودند نهایتاً بعد از 2 بازی سرمربی تازه انتخاب می گردد و او به این شرط راهنمایی موقت تراکتور را پذیرفته بود ولی او در ملاقات سوم مقابل صنعت نفت هم سرمربی ماند و این موضوع برای بازی چهارم مقابل شهر خودرو هم تمدید شده و باعث دلخوری شجاعی از مسئولان باشگاه شده است.

از طرفی با تاکید زنوزی تراکتوری ها همچنان تاکید دارند تا شجاعی سرمربی دائمی تراکتور گردد و مالک تراکتور در صحبت های دو روز قبل خود وعده قرارداد طولانی مدت و حمایت از او حتی در صورت نتیجه نگرفتن داده تا با این شکل رأی او را برای پذیرش این مسئولیت جلب کند. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده است.

حالا شنیده می گردد مسئولان تراکتور قرار است در صورتی که پیروز به جلب رضایت شجاعی برای راهنمایی دائمی این تیم نشدند از او بخواهند تا نیم فصل این مسئولیت را بر عهده داشته باشد تا در آن مقطع فرصت انتخاب سرمربی تازه را داشته باشند.

از طرفی احتمال اینکه اجازه جذب مربی خارجی تحت یک سری شرایط در پنجره زمستانی به تیم ها داده گردد وجود دارد و به همین علت تراکتوری ها قصد دارند در صورت عدم توافق با شجاعی، تا نیم فصل انتخاب سرمربی تازه را به تاخیر بیاندازند تا در آن مقطع امکان جذب مربی خارجی فراهم گردد.

باید دید شجاعی در نهایت برای پذیرش راهنمایی دائم تراکتور یا ماندن در این سمت تا نیم فصل رضایت می دهد یا نه.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1178

به "آخرین کوشش های مسئولان تراکتور برای جلب رضایت شجاعی: تا نیم فصل سرمربی بمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین کوشش های مسئولان تراکتور برای جلب رضایت شجاعی: تا نیم فصل سرمربی بمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید