چه کسب و کارهایی احتیاج به وب سایت دارند؟

به گزارش ساری فان، در عصر حاضر طراحی سایت خدماتی یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین متدهای بازاریابی، تبلیغات و کسب مخاطبان بیشتر در سراسر جهان است.

چه کسب و کارهایی احتیاج به وب سایت دارند؟

تفاوتی ندارد که شما در چه حوزه ای مشغول فعالیت و کار هستید. اگر زمینه کاری شما مشتری محور است صددرصد نیاز به وب سایت دارید لذا این شفاف ترین پاسخی است که می توان برای سوال چه کسب و کارهایی نیاز به وب سایت دارند، داد.

زمانی که صحبت از کسب و کار آنلاین می گردد منظورمان مشاغلی است که به نوعی با مصرف نماینده در ارتباط هستند. یک وب سایت بین ارائه دهنده و گیرنده خدمات مانند یک معرف یا واسطه عمل می نماید. به این صورت که این دو به سرعت همدیگر را پیدا می نمایند و می توانند داد و ستد خوبی داشته باشند. یعنی در قبال کاری که برای مشتری انجام می دهید، یک وجهی را دریافت می کنید.

هرچقدر تعداد مشتریان شما افزایش یابد به همان نسبت به ثروت بیشتری می رسید. این ساده ترین هدفی است که برای یک وب سایت کسب و کار آنلاین می توان ذکر کرد. در ادامه مقاله ضمن معرفی چندین مشاغل مهم سعی می کنیم روند کاری که برای طراحی وب سایت و بعد از آن دنبال می گردد را معرفی کنیم تا بدانید دقیقا چه برنامه ای پیش رو دارید.

فراوری نمایندگان و مراکز طراحی و ساخت یک محصول

اگر مسئولیت طراحی و ساخت یک محصول در هر حوزه را برعهده دارید، بدون شک نیاز به یک وب سایت دارید. فرقی ندارد که محصول شما چیست و برای چه هدفی استفاده می گردد؟ آنچه که برای شما مهم است این است که بتوانید پس از اتمام ساخت و آماده سازی محصول آمار فروش آن را افزایش دهید. با داشتن وب سایت هم رسمیت کار خود را افزایش می دهید و هم مشتریان با اعتماد بیشتر می توانند محصولات شما را خریداری نمایند.

فروشندگان و نمایندگی های فروش محصول

اگر شما فراوری نماینده نیستید، باز هم به وب سایت نیاز دارید. درواقع شما به عنوان یک نمایندگی می خواهید کالایی که در بازار وجود دارد را با سرعت بیشتر به دست مشتری برسانید. اگرچه مراکز فراوریی اکثرا فروشگاه های اختصاصی دارند اما به منظور افزایش فروش بعضی از این فراورینمایندگان سعی می نمایند نمایندگی های مختلف را برای خود تعریف نمایند تا هم گستره فعالیت بیشتر گردد و هم حجم و آمار فروش نیز ارتقاء یابد.

یک فرد یا مرکزی که خدمات ارائه می دهد

معرفی یک فرد یا مرکزی که خدمات به مشتری ارائه می دهد بسیار گسترده است. بطوری که می توان به پزشکان، مهندسان، حقوقدانان، معلم ها، هنرمندان، فنی کاران، آکادمی ها و غیره اشاره نمود. هر کدام از این ها به نوعی در قالب کسب و کار با مشتری در ارتباط هستند. پس برای این قشر از جامعه نیز میتوان به طراحی سایت خدماتی پرداخت. همانطور که گفته شد مثال های زیادی قابل ذکر است. شما باید ببینید که برای کسب عایدی به گیرنده خدمات نیاز دارید یا خیر؟ اگر مثبت بود پس بدون معطلی در پی طراحی سایت خدماتی باشید.

برای طراحی وب سایت تا رسیدن به عایدی چه مسیری طی می گردد؟

برای داشتن یک وب سایت کسب و کار آنلاین سه مرحله مهم و اساسی طی می گردد. اولین مرحله طراحی سایت خدماتی است. بعد از آن پشتیبانی سایت و سپس سئو سایت پیاده سازی می گردد. هر کدام از این ها در جایگاه خود بسیار مهم هستند و در صورتی که سرمایه گذاری خوبی حتی روی یک مورد انجام نگردد، عملا نمی توان به یک عایدی مناسب از بیزنس آنلاین خرد رسید. در بخش های بعد هر یک را به طور جداگانه شرح می دهیم.

مراحل طراحی وب سایت

برای طراحی سایت به المان های متنوعی نیاز داریم که شامل خرید قالب، خرید دامنه، خرید هاست، طراحی بنر و لوگو، ایجاد اسلاید، بخش گرافیکی سایت، محتوا گذاری است. قالب وب سایت همان چارچوب کلی است که وردپرس به صورت از پیش آماده و برنامه نویسی شده محیا است. هاست همان فضای میزبانی در سرور است که به پشتیبانی محتوای شما می پردازد.

بنابراین از لحاظ اندازه حجم با یکدیگر متفاوت هستند. دامنه، آدرس سایت شما است که طبقه بندی های مختلفی دارد و بر اساس زمینه کاری و دیگر معیارها انتخاب و خریداری می گردد. سایر اقدامات، جزء عملیات های جانبی است که طراحان سرمایه گذاری ویژه ای روی آن خواهند داشت.

پشتیبانی سایت

بعد از آنکه مراحل طراحی وب سایت تکمیل شد ضروری است بخش مهمی از زمان، انرژی و سرمایه خود را روی پشتیبانی سایت بگذاریم. در این بخش ما المان هایی همانند به روزرسانی هسته وردپرس، افزایش امنیت سایت، مانیتورینگ، بک آپ گیری، برطرف مسائل فنی سایت، افزایش سرعت بارگذاری سایت، فراوری محتوا و سایر درخواست های کارفرما را داریم. برای کارکرد صحیح وبسایت کسب و کار آنلاین، باید پشتیبانی سایت بعد از طراحی در دستور کار قرار گیرد.

سئو سایت

سئو سایت همان بخشی است که باعث می گردد کسب و کار شما به عایدی برسد. اصولا سئو شرایطی را فراهم می نماید تا شما از سایت خود بهره برداری کنید. به عنوان یک مثال شفاف تصور کنید یک انسان که چهارچوب بدنی سالمی دارد اما هیچ حرکتی انجام نمی دهد. دقیقا مانند وبسایت شما که مراحل طراحی و پشتیبانی را به طور کامل انجام دادید و یک وبسایت سالم و ایدئال دارید، اما حرکت رو به جلویی ندارید. سئو سایت تکمیل نماینده این موارد است. باعث می گردد وب سایت پویا ، فعال و پر عایدی داشته باشید. از لحاظ معنای لغوی به فرایندهای بهینه سازی سایت برای الگوریتم های گوگل می گویند که یک روند تخصصی و به نسبت پیچیده ای دارد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

همان طور که تا به اینجای کار شرح داده شد پروژه طراحی سایت تنها منحصر و محدود به داشتن یک سایت منفعل نیست. برای هر فردی که اندکی تجربه داشته باشد می توان یک وب سایت را طراحی کرد. اما هدف ما از پروژه پیاده سازی مراحل پشتیبانی و سئو سایت و بعد از آن رسیدن به عایدی است.

هر کدام از این موارد یعنی طراحی، پشتیبانی و سئو دارای هزینه و قیمت جداگانه ای هستند.

شرکت هایی که در این زمینه خدمات رسانی می نمایند و تمام استانداردهای طراحی سایت خدماتی، شرکتی و غیره را رعایت می نمایند همیشه برای کسب رضایت مشتریان قیمت طراحی سایت با وردپرس به اضافه هزینه های مرتبط با پشتیبانی و سئو را ارزان اعلام می نمایند.

طراحی سایت خدماتی،شرکتی، فروشگاهی در شرکت یاس وب

شرکت یاس وب پکیج کاملی را برای رساندن کسب و کار شما به یک درامد بالا دارد. به این مفهوم که تمام مراحل طراحی سایت خدماتی، پشتیبانی و سئو سایت را با بالاترین کیفیت برای مشتریان انجام می دهد. این اطمینان را داشته باشید که یک نتیجه مطلوب و ایدئالی رخ خواهد داد. شما می توانید در وبسایت yasweb.net به کامل ترین اطلاعات دست پیدا کنید. البته کارشناسان ما قبل از آغاز کار یک مشاوره رایگان ارائه می دهند تا با برنامه ریزی دقیق و تصمیم درست بتوانیم مراحل کار را پیش ببریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1693

به "چه کسب و کارهایی احتیاج به وب سایت دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسب و کارهایی احتیاج به وب سایت دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید