مرکز از امشب برفی و بارانی می گردد

به گزارش ساری فان، تهران (پانا) - شرایط جوی استان تهران آسمان نیمه ابری و در بعد از ظهر به تدریج افزایش ابر و در نواحی پرتردد در برخی ساعت ها غبار محلی پیش بینی می گردد.

مرکز از امشب برفی و بارانی می گردد

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران، امروز(30 بهمن ماه) آسمان نیمه ابری و در بعد از ظهر به تدریج افزایش ابر و وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد در برخی ساعت ها غبار محلی پیش بینی می گردد.

از شنبه شب تا صبح دوشنبه (2اسفندماه) با نفوذ سامانه بارشی در منطقه ها جنوبی و مرکزی بارش باران در نواحی شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف، مه و کولاک برف پیش بینی می گردد.

برای روز دوشنبه شاهد آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید به خصوص در نواحی غرب و نیمه جنوبی استان خواهیم بود و روزهای سه شنبه و چهارشنبه (3 و 4 اسفندماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری مورد انتظار است.

بعلاوه آسمان تهران فردا (اول اسفندماه) نیمه ابری تا ابری و وزش باد و در برخی ساعت ها همراه با بارش باران با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و برای روز دوشنبه (2 اسفندماه) نیمه ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید و به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) و آبعلی با دمای 6- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1424

به "مرکز از امشب برفی و بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز از امشب برفی و بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید