هشدار مدیریت بحران تهران در خصوص وزش باد شدید ، در حاشیه ساختمان های نیمه تمام و درختان فرسوده توقف نکنید

به گزارش ساری فان، مدیریت بحران استان تهران از احتمال وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق و خیزش گردوخاک به ویژه در ارتفاعات استان اطلاع داد.

هشدار مدیریت بحران تهران در خصوص وزش باد شدید ، در حاشیه ساختمان های نیمه تمام و درختان فرسوده توقف نکنید

به گزارش خبرنگاران، حامد یزدی مهر؛ مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان اظهار کرد: از ظهر امروز یکشنبه 21 خرداد تا بعدازظهر فردا دوشنبه 22 خرداد به ویژه در ارتفاعات استان تهران، احتمال رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک وجود دارد.

او اضافه نمود: در این مدت ساکنان استان تهران از صعود به ارتفاعات، توقف در حاشیه ساختمان های نیمه تمام و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی خودداری نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بعلاوه با توجه به احتمال خیزش گردوخاک، بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان و بانوان باردار در دو روز پیشِ رو در مواقع خیزش گردوغبار و کاهش کیفیت هوا از ترددهای غیرضروری شهری خودداری نمایند.

یزدی مهر به شهروندان توصیه کرد که در حاشیه رودها و مسیل ها توقف و اتراق ننمایند و با توجه به احتمال سقوط سنگ در محورهای کوهستانی از سفرهای برون شهری خودداری نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعلاوه با اشاره به احتمال وقوع رعدوبرق و صاعقه در ارتفاعات استان تهران به دامداران توصیه کرد در این مدت از چرای دام ها در منطقه ها مرتفع خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1665

به "هشدار مدیریت بحران تهران در خصوص وزش باد شدید ، در حاشیه ساختمان های نیمه تمام و درختان فرسوده توقف نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیریت بحران تهران در خصوص وزش باد شدید ، در حاشیه ساختمان های نیمه تمام و درختان فرسوده توقف نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید