متا نوع جدیدی از تبلیغات را به بخش های مختلف اینستاگرام اضافه می نماید

به گزارش ساری فان، شرکت متا، مالک پلتفرم های فیسبوک و اینستاگرام شرایط چندان خوبی را پشت سر نمی گذارد. با وجود کاهش عایدی این شرکت در چند ماه گذشته، قیمت سهام آن به پایین ترین مقدار خود از اوایل سال 2019 رسیده است و اکنون برای یاری به رفع کردن این مشکل، تبلیغات بیشتری به کاربران اینستاگرام نشان دهد.

متا نوع جدیدی از تبلیغات را به بخش های مختلف اینستاگرام اضافه می نماید

طبق بیانیه متا که در وبلاگ فیسبوک منتشر شده، این شرکت گفت که روش های جدیدی را برای شرکت ها آزمایش می نمایند تا بتوانند تبلیغات خود را در ویدیوهای Reels نمایش دهند. ظاهرا مانند یوتیوب، این ویدیوها نیز تبلیغاتی 4 تا 10 ثانیه ای خواهند داشت که البته پس از انتها یک Reel پخش می شوند.

ویدیوهای Reels به صورت چرخه ای نمایش داده می شوند، بنابراین پس از انتها یک تبلیغ، دوباره شروع می شوند. متا گفت که این دسته از تبلیغات ابتدا در فیسبوک راه اندازی خواهد شد و در صورت موفقیت آمیز بودن، می تواند به اینستاگرام نیز منتقل گردد.

نمایش تبلیغات در اکسپلور و فید اصلی کاربران اینستاگرام

متا درباره اینستاگرام شرح داد که میخواهد تعداد تبلیغات تب اکسپلور (Explore) آن را افزایش دهد که باعث می گردد پست های تبلیغاتی در موضوعات مختلفی داخل موزاییک های تصاویر ظاهر شوند. از سویی دیگر، غول فناوری بعلاوه اشاره نمود که در بعضی بخش های فید اصلی کاربران نیز تبلیغات را آزمایش می نماید.

علاوه بر این، غول فناوری آزمایش تبلیغاتی را نیز شروع خواهد نمود که به صورت افقی در پایین ریلزهای فیسبوک نمایش داده می شوند و شامل بین 2 تا 10 تصویر قابل اسکرول هستند.

بعلاوه ماز شرفی، معاون بازاریابی و رشد پیغام رسانی تجاری متا، گفت که متا در حال راه اندازی ابزاری برای سرویس پیغام رسان مسنجر این شرکت است که از یادگیری ماشینی برای نشان دادن تبلیغات استفاده می نماید و هدف آن ارائه تبلیغات به افرادی است که احتمال خرید بیشتری برای آن ها وجود دارد.

شرفی شرح می دهد که نکته مهم این است که ما از محتوای پیغام ها برای تبلیغات استفاده نمی کنیم، به این معنی که غول فناوری پیغام های کاربران در مسنجر را برای معین تبلیغات، تجزیه و تحلیل نخواهد نمود.

این اعلامیه ها در حالی منتشر شده که متا هفته های آینده گزارش عایدی سه ماهه سوم خود را باید منتشر کند که انتظار می رود برای دومین دوره متوالی شاهد کاهش عایدی آن باشیم. این شرکت عمدتا تمام فروش خود را به وسیله تبلیغات موبایلی به دست می آورد، تجارتی که امسال به علت به روزرسانی های حریم خصوصی اپل در سیستم عامل iOS و بعلاوه رقابت فزاینده با تیک تاک، سرکوب شده است. سهام متا نیز در امسال نزدیک به 60 درصد ارزش خود را از دست داده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1588

به "متا نوع جدیدی از تبلیغات را به بخش های مختلف اینستاگرام اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متا نوع جدیدی از تبلیغات را به بخش های مختلف اینستاگرام اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید