قابلیت جالب و جدید اندروید 12 چیست؟

به گزارش ساری فان، گوگل استور معمولا به عنوان باغ هایی مصفا برای کاربران در نظر گرفته می گردد. اما گاهی دیوار این باغ بسیار بلند است و امکان دسترسی بای همه برنامه سازان یا کاربران وجود ندارد. این همان مسئله ای است که در اندروید 12 حل شده است.

قابلیت جالب و جدید اندروید 12 چیست؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل میخواهد راهکاری برای سهولت استفاده از گوگل استور توسط برنامه های شخص ثالث در تلفن های هوشمند با اندروید 12، آماده کند.

این تغییرات هنوز روی کاغذ هستند و به شکل عملیاتی معرفی نشده اند، بنابراین تعیین نیست که چه مواردی در انتظارکاربران خواهد بود. در واقع هدف این است که بدون به خطر انداختن امنیت تلفن، استفاده از استور برای دیگر برنامه ها یک تجربه روان تر باشد.

گوگل در حال حاضر استور های دیگر را مجاز می داند. در واقع بیشتر تلفن ها حداقل با دو استور (ویژه برند سازنده و ویژه گوگل) عرضه می شوند. هر استور شرایط تجاری خود را انتخاب می نماید، به عنوان مثال چه میزان از فروش برنامه و خرید های درون برنامه ای (IAP) کاهش می یابد. این کاهش ها دلیل این است که مثلا بتوان فورتنایت را از فروشگاه Epics store یا از Galaxy Apps سامسونگ بارگیری کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 637

به "قابلیت جالب و جدید اندروید 12 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت جالب و جدید اندروید 12 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید