شرکت کنتورسازی میخواهد 100 کارگر را اخراج کند

به گزارش ساری فان، کارگر کنتور سازی ایران گفت: این شرکت از بین 140 کارگر 100 کارگر را برای دریافت بیمه بیکاری معرفی نموده، چون می خواهند این 100 نفر را بیکار نمایند.

شرکت کنتورسازی میخواهد 100 کارگر را اخراج کند

یکی از کارگران کارخانه کنتورسازی ایران در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: کارخانه کنتورسازی به خاطر شیوع ویروس کرونا از روز اول سال جدید تعطیل شده است.

کارگر کارخانه کنتور سازی بیان نمود: در این راستا، طی پیامی به کارگران اطلاع دادند که جهت بهره مندی از بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی و اداره تعاون و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: چند نفر از کارگران دیگر کارخانه می گویند شورای تامین استان پیامی که برای کارگران آمده بود را تایید ننموده است.

این کارگر در ادامه گفت: البته باید بگویم با پیگیری های اجرا شده فرمانداری دریافت بیمه بیکاری کارگران را تایید ننموده و گفته همچنین چیزی وجود ندارد و کارگران باید مشکل خود را با مدیر عامل شرکت حل نمایند.

بیشتر بخوانید:

5 میلیون از معوقات کارگران کنتورسازی قزوین به حساب آنان واریز شد

کارنامه سیاه خصوصی سازی در کنتورسازی قزوین!

وی گفت: اگر کارگران بخواهند از بیمه بیکاری استفاده نمایند حدود 5 ماه بیمه کارگران که واریز نشده را پرداخت نمایند. این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی با پرداخت بیمه بیکاری کارگران موافقت ننموده، چون شرکت هنوز می تواند به تولیدات خود ادامه دهد.

این کارگر گفت: طی تماسی که با استاندار استان داشتیم وی گفت: شرکت کنتور سازی ایران شرکت ورشکسته ای است و بروید بیمه بیکاری بگرید.

وی با بیان اینکه هنوز تکلیف معوقات کارگران بعد چندین ماه معین نشده است، گفت: شرکت کنتور سازی از بین 140 کارگر نفر 100 را برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان معرفی نموده و می خواهند و این 100 نفر را بیکار نمایند و فقط 40 نفر را نگه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 292

به "شرکت کنتورسازی میخواهد 100 کارگر را اخراج کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت کنتورسازی میخواهد 100 کارگر را اخراج کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید