سعادتمند در جمع بازیکنان استقلال: اگر داور بازی با فولاد مماشات می کرد، سه امتیاز را می گرفتیم

به گزارش ساری فان، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال گفت: همه ما می دانیم در بازی با فولاد چه اتفاقاتی افتاد و اگر داور مماشات می کرد، قطعاً با سه امتیاز از زمین بیرون می آمدیم.

سعادتمند در جمع بازیکنان استقلال: اگر داور بازی با فولاد مماشات می کرد، سه امتیاز را می گرفتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه استقلال، احمد سعادتمند که امروز (شنبه) در محل تمرین استقلال در مجموعه انقلاب حضور یافته بود، در جمع بازیکنان گفت: خیلی دوست ندارم سر تمرین بیایم یا وارد رختکن شوم تا وقت کادر فنی و شما را برای تمرین بگیریم، اما واجب بود که خدمت شما می رسیدم. اصل قضیه این است که ما کنار شما هستیم. همه یک تیم هستیم و سوار یک کشتی شده ایم. اگر مسئله ای پیش آمد، با هم باید حل کنیم.

وی اضافه کرد: اگر به اهواز آمدم، خواستم کنار شما باشیم. ما در قسمت VIP استادیوم زیر کولر بودیم، اما شما در گرمای هوا کوشش می کردید. همه ما می دانیم چه اتفاقاتی افتاد و اگر داور مماشات می کرد، قطعا با سه امتیاز از زمین بیرون می آمدیم. نمی خواهم به آن بازی اشاره کنم، اما یک جمله کوچک می گویم؛ همه حرفه ای و لایق بازی کردن در بهترین تیم های جهان هستید. بازیکن حرفه ای کوششش این است که در کمال خونسردی بهترین شرایط فنی اش را ارائه کند. رشته اول خودم بوکس بود و زمانی عصبانی می شدیم، بیشتر مشت می خوردیم و سعی نمی کردیم مقابل مشت های حریف خونسردی مان را حفظ نموده و جا خالی بدهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام نمود: تعداد آسیب دیده های ما زیاد است و بازیکنانی که به حق یا ناحق کارت زرد گرفته اند، بیشتر هستند و می خواهم در کمال آرامش با قدرت همه توان تان را بگذارید تا نتیجه بگیرید. ما به عنوان تیم مدیریتی در کنار فرهاد مجیدی و کادر فنی و در کنار شما هستیم تا مسئله ای نداشته باشید. از بعضی از دوستان عذرخواهی می کنم که مسئله ای در پرداختی دوم پیش آمد. ذی حساب کارگزار سفر برون مرزی داشت و برای امضای چک به مشکل خوردیم. کارگزار گفت که آیا این همه برای تان پرداختی مهم است که گفتیم بله مهم است و به همین دلیل تا یکی دو روز دیگر پرداختی خواهیم داشت. در ادامه کار، نگران مسائل پشتیبانی، تدارکاتی و حتی قراردادی خود نباشید و با قدرت نیز از کادر فنی و شما حمایت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 494

به "سعادتمند در جمع بازیکنان استقلال: اگر داور بازی با فولاد مماشات می کرد، سه امتیاز را می گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند در جمع بازیکنان استقلال: اگر داور بازی با فولاد مماشات می کرد، سه امتیاز را می گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید