دکوراسیون مشکی طلایی بسیار زیبا مناسب اتاق خواب های لوکس

به گزارش ساری فان، هر انسانی به طور میانگین یک سوم وقتش را در اتاق خوابش می گذارند یعنی چیزی حدود 30 درصد عمرمان را. بنابراین چین محیطی باید زیبا و شکیل باشد. دکوراسیون مشکی طلایی یکی از تم هایی است که اتاق خواب را شیک، لوکس و البته راحت و صمیمی نشان می دهد. همه ما دوست داریم اتاق خوابمان راحت و آرامش بخش باشد. بالش های پف نموده سفید برای زیر سر، آینه منبت کاری شده بالا کشوی دراور، فرشی نرم زیر پاها و الی آخر. حتی دکوراسیون های مدرن هم موقع انتخاب پارچه ها از مدل هایی با تراکم بالا و لطیف استفاده می نمایند.

دکوراسیون مشکی طلایی بسیار زیبا مناسب اتاق خواب های لوکس

طلایی به دکوراسیون هر فضایی درخشش و زرق و برق خاصی می دهد اما از آنجایی که این رنگ قوی است خیلی سریع بر فضا غلبه می نماید، برای ایجاد تعادل رنگ مشکی وارد می گردد که جلوی این غلبه را گرفته و در عوض فضا را سنگین تر و آرام تر نشان دهد. همچنین مشکی باعث رمزآلود شدن فضا هم شده و حتی شلوغ ترین و روشن ترین اتاق ها را برای داشتنی خوابی راحت و آرام در شب آماده می نماید. در شکل های زیر اتاق خواب هایی با دکوراسیون مشکی طلایی را مشاهده خواهید کرد که به زیباترین شکل تزیین شده اند.

رنگ طلایی با اینکه خنثی است اما از جمله رنگ های قوی محسوب می گردد. به همین دلیل در استفاده از آن باید خیلی مراقب باشید. شکل اول در پایین اتاق خوابی را نشان می دهد که رنگ سیاه حضور بسیار پر رنگی دارد در حالی که رنگ طلایی خیلی کم اما موثر بکار گرفته شده. دیوارها، فریم تخت خواب، پاتختی ها و فرش به رنگ مشکی انتخاب شده اند اما دو عدد بالش طلایی رنگ بهمراه آباژورهایی طلایی رنگ هم خیلی سریع خودنمایی می نمایند. همین اندازه کم رنگ طلایی باعث شده اثر سیاهی اتاق شکسته گردد و همه چیز متعادل بنظر برسد.

دکوراسیون مشکی طلایی در اتاق خواب پایین شکل اول معنای واقعی یک دکوراسیون لوکس را نشان می دهد. اگر دوست ندارید اتاق خوابتان خیلی تاریک بنظر برسد در این صورت باید بیشتر به رنگ طلایی تکیه کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه رنگ طلایی را وارد اتاق کنید استفاده از کاغذ دیواری است. مدلی مانند شکل زیر را انتخاب نموده و یکی از دیوارها مثل دیوار پشت تخت خواب را با کاغذ دیواری طلایی رنگ بپوشانید. از آنجایی که رنگ طلایی اساسا خنثی حساب می گردد برای سال های سال بروی دیوار شما باقی خواهد ماند.

وقتی از دکوراسیون مشکی طلایی صحبت می کنیم منظورمان این نیست که تمام اتاق بغیر از مشکی و طلایی هیچ رنگ دیگری نداشته باشد. در اتاق خواب زیر مشاهده می کنید که رنگ غالب فضا کاملا سفید است اما در بعضی عناصر اتاق رگه هایی از رنگ مشکی و طلایی دیده می گردد. مثلا فرش راه راه های سیاه دارد یا پاتختی هم همینطور، رنگ طلایی هم به وسیله فریم قاب عکس ها وارد دکور شده. همین اندازه جزئی از ترکیب رنگ سیاه و طلایی هم کافی است تا دکوراسیون اتاق را لوکس و متفاوت نشان دهد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

اگر دکوراسیون اتاق خوابتان مدرن و ساده است باید در استفاه از رنگ طلایی محتاطانه عمل کنید زیرا همانطور که گفتم سریعا بر فضا غلبه نموده و فضا را بهم شلوغ نشان می دهد در نتیجه بهتر است محیط ها یا وسایل کوچک را به این رنگ درآورید. توصیه می گردد در اتاق خواب های ساده مدرن، فریم های مبلمان به رنگ طلایی انتخاب شوند. مثل تخت خوابی طلایی یا جایگاه و میز با پایه و فریم طلایی. در اتاق خواب های معمولی و سنتی این شرایط برعکس است در دکوراسیون های کلاسیک و قدیمی می توانید طلایی را به صورت وسیع تری بهره ببرید. مثلا یک یا دو دیوار طلایی بشوند.

همانطور که در مطالب پیشین گفتیم، سیاه و طلایی ترکیبی با کنتراست و تضاد بالا است و به همین دلیل زیبایی آن محدود به زمان خاصی نیست و هیچ وقت تازگی و کلاس خود را از دست نخواهد داد. این ترکیب در استایل ها و سبک های متنوعی از امروزی و مدرن گرفته تا کلاسیک، قدیمی و سلطنتی طراحی می شوند و هر فردی بنا به سلیقه و حالتی که از دکوراسیون اتاق خواب خود می خواهد سبک مورد علاقه اش را انتخاب خواهد نمود. در تزیین دکوراسیون مشکی و طلایی، نورپردازی و انتخاب درست لوازم منزل مانند مبلمان با رنگ های هماهنگ بسیار مهم خواهد بود. شکل های زیر می توانند ایده های جدیدی در این زمینه به شما بدهند.

منبع: اتاق
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1186

به "دکوراسیون مشکی طلایی بسیار زیبا مناسب اتاق خواب های لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون مشکی طلایی بسیار زیبا مناسب اتاق خواب های لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید