دستیار رضا رشیدپور ممنوع الکار شد!

به گزارش ساری فان، مهر/ محسن یزدی نسبت به حواشی مرتبط با مواضع یکی از عوامل حالا خورشید در فضای مجازی واکنش نشان داد و بیان نمود که حضور او در همه برنامه های شبکه سه ممنوع شده است.

دستیار رضا رشیدپور ممنوع الکار شد!

محسن یزدی قائم مقام شبکه سه سیما با اشاره به حاشیه های اخیر نسبت به یکی از عوامل حالا خورشید بیان نمود: در روزهای گذشته حاشیه هایی در خصوص بعضی اظهارنظرهای وقیحانه یکی از عوامل برنامه حالا خورشید در صفحه شخصی اش باعث ایجاد نقدها به حقی از طرف دلبستگان انقلاب شده است.

وی اضافه کرد: امام و رهبری نه خط قرمز قانونی یا عرفی، بلکه مهمترین مولفه های اعتقادی مدیران شبکه سه است و طبعا شبکه، خود یکی از مدعیان و پیگیری نمایندگان موضوع بوده و خواهد بود.

یزدی در شرح این اتفاق گفت: سازندگان اصلی هر برنامه شامل تهیه نماینده، سردبیر و کارگردان مورد رصد دقیق شبکه ها و مجموعه صیانت سازمان صدا و سیما هستند اما با وجود حدود ده هزار نیروی فعال در نزدیک 200 پروژه تولیدی در شبکه، امکان اطلاع از واکنش های شخصی همه عوامل گاهی نشدنی است ولی طبعا شبکه هرجا متوجه خطاهای نیروهای مشغول در تولیدات خود شده متناسب با خطا با آنها برخورد نموده است و از این به بعد نیز رویه همین خواهد بود.

یزدی در انتها گفت: طبیعی است که حضور چنین فرد هتاکی در شبکه سه غیرقابل قبول خواهد بود و ما نیز حضور وی را در کلیه برنامه های شبکه ممنوع نموده و به تهیه نمایندگان شبکه نیز تذکر داده ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در این موارد عمل نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 361

به "دستیار رضا رشیدپور ممنوع الکار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار رضا رشیدپور ممنوع الکار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید