جشنواره مزه ها برای همسفران خبرنگاران در کافه آنسو

به گزارش ساری فان، با آمدن پاییز و خنکی هوا، حضور صمیمی شماست که دلگرم کنندست. این فصل، فصل دور هم بودن و گفتن از زمین و زمان است، از همین رو برای تماشا و بودنتان خبرنگاران از شما دعوت می نماید با شرکت در جشنواره مزه ها به کافه آنسو بیایید، بشینید و سفرهایتان را مرور کنید.

جشنواره مزه ها برای همسفران خبرنگاران در کافه آنسو

از تمامی همسفران خبرنگاران از گذشته تا حال دعوت می کنیم که به مدت یک ماه از ده مهر میهمان جشنواره مزه های خبرنگاران در کافه آنسو باشند. در این جشنواره می توانید با هر باری که به کافه آنسو قدم می گذارید از یک سفارش با تخفیف لذت ببرید. با این شرایط، به ازای هر یک روز سفر، 1 درصد تخفیف برایتان در نظر گرفته خواهد شد. مثلا اگر 20 روز همسفر خبرنگاران بوده اید، در هر سفارش از منو با 20 درصد تخفیف روبرو خواهید شد.

کافه آنسو کجاست و در منو چه چیزهایی وجود دارد؟

این کافه در منطقه یوسف آباد و در نزدیکی تقاطع مطهری و ولیعصر واقع شده است. شیوه دسترسی، فهرست منو و سایر اطلاعات آن را می توانید در سایت کافه آنسو پیدا کنید.

برای شرکت در جشنواره چه کاری باید انجام دهم؟

ایمیل دعوتنامه از طرف خبرنگاران برایتان ارسال شده که در آن نحوه شرکت در جشنواره شرح داده شده است. اگر ایمیل مربوط به این جشنواره را دریافت نکرده اید، برای دریافت ایمیل به این آدرس [email protected] میل بزنید.

در ضمن جهت ارج نهادن به وقت گران بهای شما و بعلاوه راحتی کافه، می توانید با شمار ه های کافه تماس بگیرید و از قبل میزتان رزرو نمایید.

از همان زمانی که با نام خبرنگاران همسفر شما شدیم، سعی کردیم پیشنهاد های ویژه ای برایتان در نظر بگیریم تا گاه و بی گاه شما را با لذت های کوچک و بزرگ غاقل گیر کنیم و صدای خنده هایتان را بشنویم.

بعضی آفرهای ویژه خبرنگاران طی چند سال گذشته:

  • تخفیف های نوروزی
  • تخفیف های روزشمار تابستانه
  • صرف کیک به صورت رایگان در کافه آنسو
  • اعتبار سفر به مناسبت تولد همسفران
  • کارت تخفیف لباس
  • بن تخفیف منوی کافه
  • و...

داشتن آدرس ایمیل شما برای ما مهم است چرا که خبرنگاران به وسیله ایمیل می تواند با همسفرانش در ارتباط باشد و آنها را از پیشنهادها و آفرهای ویژه آگاه کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای داشتن چنین فرصتی آدرس میل تان را برای ما ارسال کنید. از طرفی، با باز کردن ایمیل هایی دریافتی از خبرنگاران نه تنها از پیشنهادها و آفرهای هیجان انگیز ما آگاه می شوید بلکه با مطالب جالب و متنوعی در خصوص سفر نیز روبرو خواهید شد.

اگر قبلا همسفر خبرنگاران بوده اید اما به هر دلیلی ایمیل شما در سیستم خبرنگاران ثبت نشده است مشخصات فردی خود را (نام، نام خانوادگی، شماره مویال) به آدرس [email protected] ارسال کنید تا پس از آنالیز به وسیله همکاران خبرنگاران، ایمیل شما نیز ثبت گردد.

منبع: دالاهو
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1544

به "جشنواره مزه ها برای همسفران خبرنگاران در کافه آنسو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مزه ها برای همسفران خبرنگاران در کافه آنسو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید