تهران بارانی می گردد ، امروز؛ بارش پراکنده و رعد و برق در 14 استان ، سواحل خزر منتظر باران باشند ، ورود سامانه بارشی تازه به کشور در هفته آینده

به گزارش ساری فان، سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و رعد و برق در برخی استان ها طی روز جاری و بعلاوه آخر هفته و نیز ورود سامانه بارشی نو به کشور در روز یکشنبه آینده اطلاع داد.

تهران بارانی می گردد ، امروز؛ بارش پراکنده و رعد و برق در 14 استان ، سواحل خزر منتظر باران باشند ، ورود سامانه بارشی تازه به کشور در هفته آینده

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی اظهار داشت که امروز (چهارشنبه) در شمال استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، فارس ، سمنان و بعضی منطقه ها استان های کرمان، یزد، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران و سواحل دریای خزر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

بعلاوه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بویژه در ساعات بعد از ظهر احتمال شکل گیری ابرهای همرفتی ، رگبار و رعدوبرق موقتی و وزش باد شدید وجود دارد.

پنجشنبه سامانه بارشی در جنوب و جنوب شرق فعال خواهد بود و در استان های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، نیمه شمالی فارس ، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی ، شمال سمنان و شرق تهران بارش پراکنده انتظار می رود.

آدینه بارش در منطقه ها یادشده و خراسان جنوبی با شدت کمتری ادامه خواهد داشت .

شنبه در استان های کرمان، یزد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی ، سواحل دریای خزر و بعضی منطقه ها شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.

یکشنبه با ورود سامانه بارشی نو از شمال غرب ، بارش در شمال غرب تشدید خواهد شد و در سواحل دریای خزر، تهران، البرز، سمنان، یزد و خراسان جنوبی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت .

طی 2 روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1645

به "تهران بارانی می گردد ، امروز؛ بارش پراکنده و رعد و برق در 14 استان ، سواحل خزر منتظر باران باشند ، ورود سامانه بارشی تازه به کشور در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران بارانی می گردد ، امروز؛ بارش پراکنده و رعد و برق در 14 استان ، سواحل خزر منتظر باران باشند ، ورود سامانه بارشی تازه به کشور در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید