تساوی امیدبخش استقلال با الاهلی، گره گروه سوم برای صعود پیچیده شد

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، از هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، ملاقات تیم های استقلال و الاهلی عربستان از ساعت 45 دقیقه بامداد چهارشنبه در جده شروع شد که این ملاقات حساس در انتها با نتیجه بدون گل به انتها رسید. با این نتیجه 3 تیم استقلال، الدحیل و الاهلی 8 امتیازی شدند.

تساوی امیدبخش استقلال با الاهلی، گره گروه سوم برای صعود پیچیده شد

با توجه به فشردگی امتیازات در این گروه که از ابتدا به گروه مرگ نام گذاری شده بود، سرنوشت تیم یا تیم های صعود نماینده به بازی آخر کشیده شد تا از بین استقلال، الدحیل و الاهلی یک یا دو و تیم راهی مرحله بعدی مسابقات شوند. در روز انتهای استقلال به مصاف الشرطه عراق می رود و دو تیم الدحیل و الاهلی با هم ملاقات می نمایند.

فرهاد مجیدی تیمش را با رشید مظاهری، وریا غفوری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند (از دقیقه 55 سعید مهری از دقیقه 82 مسعود ریگی)، احمد موسوی (از دقیقه 46 داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی (از دقیقه 82 بابک مرادی) و ارسلان مطهری (از دقیقه 69 شیخ دیاباته) شروع کرد که مهمترین تغییرات در این ترکیب، عدم استفاده از محمد نادری، شیخ دیاباته و مسعود ریگی بود.

نیمه اول بازی در حالی با نتیجه بدون گل به انتها رسید که هر دو مربی ترجیح دادند جانب احتیاط را رعایت نموده و از دست زدن به بازی پر ریسک تهاجمی اجتناب بورزند. در نیمه اول بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و کمتر دیده شد که تعداد پاس های سالم دو تیم پر شمار گردد.

حساس ترین صحنه در نیمه اول در دقیقه 38 بازی خلق شد که ضربه بازیکنان الاهلی با برخورد به دیرک دروازه آبی پوشان به زمین مسابقه بازگشت.

اولین صحنه جدی روی دروازه دو تیم در دقیقه 64 به وقوع پیوست که ضربه سر خطرناک عمر سوما را رشید مظاهری با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

در دقیقه 68 مظاهری یک بار دیگر ناجی دروازه تیمش شد و ضربه سرکش فتوحی، هافبک تکنیکی الاهلی که از پشت محوطه جریمه زده شد را با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد. ضربه کرنر را هم مهاجمان الاهلی به شکل خطرناکی از کنار دروازه آبی پوشان به بیرون زدند.

در دقیقه 80 عمر سوما ضربه سنگینی را روانه دروازه آبی پوشان کرد که با فاصله کمی از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 88 یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه الاهلی نصیب آبی پوشان شد که وریا غفوری پشت این ضربه نهاده شد و ضربه مستقیم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

هیچیک از حملات پراکنده دو تیم در دقایق انتهای ثمری نداشت تا در نهایت استقلال ایران و الاهلی عربستان به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داده و امتیازات را به مساوی بین خود تقسیم نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1021

به "تساوی امیدبخش استقلال با الاهلی، گره گروه سوم برای صعود پیچیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی امیدبخش استقلال با الاهلی، گره گروه سوم برای صعود پیچیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید