اپیک گیمز استودیوی سازنده سری بازی های گیتار هیرو و راک بند را تصاحب کرد

به گزارش ساری فان، توسعه دهنده بازی فورتنایت و موتور بازی سازی معروف آنریل انجین یعنی شرکت اپیک گیمز به صورت رسمی اعلام نموده است که استودیو هارمونیکس را تصاحب نموده است. این استودیو در کارنامه خود سابقه کار روی مجموعه بازی هایی نظیر Rock Band و Dance Central و بازی Fuser را می بیند.

اپیک گیمز استودیوی سازنده سری بازی های گیتار هیرو و راک بند را تصاحب کرد

این دو شرکت این خبر را در یک بیانیه همکاری اعلام نموده اند. هارمونیکس می گوید که با اپیک برای ایجاد ماجراجویی های موسیقایی و محتوای گیم پلی برای فورتنایت کار خواهد نمود اما می گوید که دیگر پروژه های خود را هم که همواره به بازی های موسیقی محور ارتباط داشته است، رها نخواهد نمود.

Harmonix در صفحه پرسش های متداول درون سایت خود گفته است که به برنامه های محتوای قابل دانلود موجود خود برای Rock Band 4 ادامه می دهد و تا سرانجام سال 2021 و در جریان ورود به سال آینده میلادی قطعات تازه بسیار خوبی در راه این بازی است و بعلاوه به ادامه دادن فصل های بخش چندنفره Rivals ادامه خواهد داد. رویدادهای بازی Fuser هم قرار است در آینده پیش رو ادامه داشته باشد. انتظار نمی رود که تصاحب آن ها به وسیله اپیک گیمز روی در دسترس بودن بازی های هارمونیکس در استیم و کنسول ها تأثیر منفی بگذارد.

مدیر شرکت هارمونیکس در رابطه با این خبر در بخشی از بیانیه خود گفته: استودیوی هارمونیکس همواره در آرزوی ایجاد محبوب ترین تجربه های تعاملی مرتبط با موسیقی در دنیا بوده است و اکنون با پیوستن به اپیک گیمز ما قادر خواهیم بود تا این کار را در مقیاس بزرگ تری انجام دهیم. ما با هم مرزهای خلاقانه ممکن را پیش خواهیم برد و راه های تازهی را برای بازیکنانمان برای ساخت، اجرا و اشتراک گذاری موسیقی ابداع خواهیم کرد.

استودیوی سازنده مجموعه بازی Rock Band بیان می نماید: با اپیک همکاری خواهیم کرد تا بتوانیم در حالی که تجربه های منحصر به فرد بازی های موسیقی محور خود را به متاورس می آوریم، برای بار دیگر انتظارات را به چالش بکشیم. به نظر می رسد هارمونیکس برای جاه طلبی های اپیک بسیار مناسب باشد، زیرا فورتنایت قبلا هم میزبان رویدادهای موسیقی و کنسرت های مجازی با حضور آریانا گرانده، تراویس اسکات و مارشملو بوده است.

این تنها خرید شرکت اپیک گیمز در امسال نبوده است. آن ها از این منظر سال بسیار شلوغی را تجربه نموده اند. قبل از این خریداری استودیو هارمونیکس، آن ها استودیوی سازنده بازی فال گایز یعنی مدیاتونیک (Mediatonic) را تصاحب کردند. قبل از آن هم اپیک به خرید ArtStation، RAD Game Tools و Sketchfab پرداخته بود. آن ها حتی یک مرکز خرید را هم تصاحب کردند تا از آن به عنوان دفتر مرکزی تازه خود استفاده نمایند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1502

به "اپیک گیمز استودیوی سازنده سری بازی های گیتار هیرو و راک بند را تصاحب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپیک گیمز استودیوی سازنده سری بازی های گیتار هیرو و راک بند را تصاحب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید