اپل به زودی پشتیبانی از آیفون 5C و آیپد مینی 4 را متوقف خواهد نمود

به گزارش ساری فان، ظاهراً اپل میخواهد در نوامبر 2022 دو محصول را به فهرست دستگاه های منسوخ شده خود اضافه کند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، آیفون 5C و آیپد مینی 4 جدیدترین محصولات اضافه شده به این فهرست خواهند بود.

اپل به زودی پشتیبانی از آیفون 5C و آیپد مینی 4 را متوقف خواهد نمود

برای آن دسته از کاربرانی که نمی دانند باید بگوییم که غول کوپرتینویی معمولاً هنگامی که از زمان معرفی رسمی یک محصول 5 سال بگذرد به آن لیبل قدیمی می دهد؛ به این معنی که این شرکت و ارائه دهندگان خدمات آن، تنها می توانند تعمیرات خاصی را برای این محصول، مشروط به در دسترس بودن قطعات لازم برای آن نوع تعمیر انجام دهند. اما هنگامی که یک محصول 7 سال از زمان معرفی اش بگذرد، اپل آن را به فهرست محصولات منسوخ شده خود اضافه می نماید و به تمام پشتیبانی های نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به آن خاتمه می دهد.

این شرکت اخیراً آیفون 6 را در فهرست محصولات منسوخ شده خود قرار داد. اکنون به نظر می رسد آیفون 5C که در سپتامبر 2013 عرضه شد، جدیدترین گوشی هوشمندی باشد که وارد این فهرست می گردد. این موضوع با توجه به اینکه اکنون بیش از 9 سال از زمان رونمایی از آیفون 5C می گذرد، جای تعجب ندارد. این گوشی هوشمند به عنوان نسخه ارزان تر پرچم دار اپل در سال 2013 یعنی آیفون 5s روانه بازار شده بود. این گوشی 80 دلاری، یک نمایشگر 4.9 اینچی دارد و از تراشه A7 اپل قدرت می گیرد. دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 1560 میلی آمپر ساعتی از دیگر قابلیت های این گوشی منسوخ شده هستند.

از طرفی دیگر آیپد مینی 4 نیز به عنوان تبلت مالی و نسبتاً کوچک اپل قرار است وارد فهرست محصولات منسوخ شده این شرکت گردد. این تبلت مجهز به نمایشگر 7.9 اینچی است و از تراشه A8 اپل به عنوان قلب تپنده قدرت می گیرد. روی قاب پشتی آن یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده که قابلیت فیلم برداری 1080p را به کاربران ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های این تبلت قدیمی می توان به باتری 5124 میلی آمپر ساعتی، 2 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و فوکوس اتوماتیک اشاره نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1560

به "اپل به زودی پشتیبانی از آیفون 5C و آیپد مینی 4 را متوقف خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به زودی پشتیبانی از آیفون 5C و آیپد مینی 4 را متوقف خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید