افزایش نسبی دما در کشور ، بارش پراکنده در بعضی استان ها

به گزارش ساری فان، معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه 8 خرداد در استان های مرکزی، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده خواهیم داشت.

افزایش نسبی دما در کشور ، بارش پراکنده در بعضی استان ها

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، محمد اصغری در تبادل نظر با فارس در تشریح آخرین شرایط جوی کشور گفت: آنچه که در نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی بیشتر به چشم می آید، افزایش دما و ماندگاری جو و دما تا اوایل هفته آینده است.

وی ادامه داد: همچنین امروز و روزهای آینده وزش باد و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می گردد و بارش پراکنده در سواحل خزر، همچنین بارندگی خفیف در دامنه های استان زنجان، قزوین، همدان، لرستان و غرب اصفهان خواهیم داشت.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آب های جنوبی کشور شامل دریای عمان و خلیج فارس هم امروز و روزهای آینده مواج است.

اصغری گفت: در 3 روز آینده در شمال شرق و شرق کشور، وزش باد شدید با خیزش گرد و خاک، خصوصاً در زابل خواهیم داشت.

وی در خصوص شرایط جوی پایتخت گفت: امروز و فردا آسمان تهران صاف است و فقط در بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می گردد، بیشینه و کمینه دما روز پنجشنبه در پایتخت 36 و 24 درجه خواهد بود.

اصغری اضافه نمود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه 8 خرداد در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، استان های مرکزی، قم، اصفهان و چهار محال و بختیاری بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روزهای 9 و 10 خرداد در سواحل شمالی کشور و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم و در اغلب مناطق آسمان صاف است و دمای هوا افزایش نسبی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 431

به "افزایش نسبی دما در کشور ، بارش پراکنده در بعضی استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نسبی دما در کشور ، بارش پراکنده در بعضی استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید