659 هزار نفر در کنکور ارشد ثبت نام کردند

به گزارش ساری فان، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مجموع تعداد ثبت نام کنندگان در کنکور ارشد 99 در سه مرحله، بیش از 659 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

659 هزار نفر در کنکور ارشد ثبت نام کردند

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399، فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شده بود که این فرصت چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه 99 به سرانجام رسید.

زرین آمیزی اضافه نمود: پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 به منظور پذیرش در رشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور صورت می گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی افرادی که قبلاً در مراحل اول و دوم ثبت نام نموده بودند و همچنین افرادی که در مهلت مقرر پیروز به ثبت نام نشده بودند ایجاد شد.

وی اضافه نمود: در مهلت اول تا سوم اردیبهشت ماه 99 تعداد 36 هزار و 247 نفر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام جدید اقدام کردند.

زرین آمیزی یادآور شد: در مجموع ثبت نام جدید و ثبت نام دو مرحله قبلی تعداد 659 هزار و 193 نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور ثبت نام کردند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روز های پنجشنبه و آدینه 22 و 23 خردادماه 99 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 372

به "659 هزار نفر در کنکور ارشد ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "659 هزار نفر در کنکور ارشد ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید