یونان هم به دلیل شیوع کرونا قرنطینه سراسری می گردد

به گزارش ساری فان، نخست وزیر یونان از اعمال قرنطینه سراسری در این کشور از روز دوشنبه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

یونان هم به دلیل شیوع کرونا قرنطینه سراسری می گردد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، کشور یونان هم به دلیل شیوع ویروس کرونا از روز دوشنبه قرنطینه می گردد.

کریاکوس میتسوتاکیس، نخست وزیر یونان امروز (یکشنبه) در یک نطق تلویزیونی بیان کرد که این اقدام برای کاهش شیوع کرونا در این کشور از روز دوشنبه اعمال می گردد.

یونان تا امروز 530 مورد کرونا تشخیص داده است که 13 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند. دولت تا 24 مارس تمام مدارس و دانشگاه ها را تعطیل نموده است و مراسم رژه روز استقلال را نیز لغو نموده است. مقامات اولین اقدامات خود برای رسیدگی به اثر مالی بر روی شرکت ها و مردم را اعلام نموده اند و قرار بر این است که به افراد مرخصی با حقوق اعطا گردد.

دولت یونان از جمله کشورهایی است که به دلیل اقامت پناهندگان زیاد در آن با خطر بالایی روبرو است. بسیاری از کارشناسان درباره شیوع گسترده ویروس کرونا در اقامت گاه های پر ازدحام و غیر بهداشتی پناهندگان در جزایر یونان هشدار داده و خواهان تخلیه آن شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 217

به "یونان هم به دلیل شیوع کرونا قرنطینه سراسری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان هم به دلیل شیوع کرونا قرنطینه سراسری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید