چراغ سبز ستاره منچستر به رئال مادرید و بارسا

به گزارش ساری فان، مارکوس راشفورد دوست دارد در صورت جدایی از یونایتد برای رئال یا بارسا بازی کند.

چراغ سبز ستاره منچستر به رئال مادرید و بارسا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فصل برای منچستریونایتد در لیگ برتر با کسب رتبه دومی به اتمام رسید. شیاطین سرخ هنوز فینال لیگ اروپا را برابر ویارئال را در پیش دارند و می توانند پایانی خوش با کسب یک جام را رقم بزنند.

مارکوس راشفورد فصل جاری هم ستاره تعیین کننده ای برای یونایتد بود و در همه رقابت ها توانست 22 گل بزند و 15 پاس گل نیز بدهد. او محصول آکادمی یونایتد است و هنوز 2 سال دیگر نیز قرارداد دارد.

از یکی دو سال پیش راشفورد به عنوان گزینه ای مناسب برای تقویت خط حمله رئال و بارسا مطرح بوده ولی یونایتد حاضر به مذاکره برای او نشده است.

ستاره 23 ساله ملی پوش انگلیسی در مصاحبه جدید خود با گاردین و در پاسخ به سوالی در مورد بازی در یگ لیگ خارجی گفت: بازی در لیگی غیر از لیگ برتر؟ هرگز پاسخ منفی نخواهم داد.

همیشه دوست داشته ام در لالیگا بازی کنم و رئال و بارسا قطعا گزینه های فوق العاده ای محسوب می شوند. دوست دارم روزی برای یکی از این دو تیم بازی کنم چون تیم هایی مطرح و با سبک بازی جذاب هستند. بعد از منچستریونایتد، رویای من بازی در یکی از این دو باشگاه بوده است. همه دنیا بازی های رئال و بارسا را تعقیب می کنند و شما همیشه در دید دنیای قرار دارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1101

به "چراغ سبز ستاره منچستر به رئال مادرید و بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز ستاره منچستر به رئال مادرید و بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید