نظامیان گارد ملی هفته آینده ساختمان کنگره را ترک می نمایند

به گزارش ساری فان، 2 مقام پنتاگون فاش کردند که ماموریت نظامیان گارد ملی برای محافظت از ساختمان و نمایندگان کنگره آمریکا احتمالا هفته آینده به انتها خواهد رسید.

نظامیان گارد ملی هفته آینده ساختمان کنگره را ترک می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، 2 مقام پنتاگون روز چهارشنبه گفتند: وزارت دفاع آمریکا انتظار ندارد که درخواست دیگری برای تمدید حضور نظامیان گارد ملی در واشنگتن با هدف یاری به حفاظت از ساختمان کنگره ارائه شود.

بر اساس این گزارش، ماموریت استقرار حدود 2 هزار نظامی گارد ملی برای حفاظت از کنگره آمریکا روز یکشنبه آینده منقضی خواهد شد.

پس از حمله و یورش مرگبار هواداران افراطی دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه، نیروی گارد ملی برای حفاظت از کنگره مستقر شده اند و بعضی موانع فیزیکی نیز برای افزایش تدابیر امنیتی نصب شده است.

این مقام های پنتاگون که نامشان فاش نشده است، افزودند: هیچ درخواستی برای تمدید این ماموریت مطرح نشده و بعید است چنین درخواستی ارائه شود.

در بالاترین سطح تدابیر امنیتی اطراف کنگره، بیش از 5200 نظامی گارد ملی در اطراف ساختمان آن مستقر شده اند. ماموریت این نظامیان آخرین بار از مارس تا 23 ماه می تمدید شده است.

دادستان های فدرال بیش از 300 نفر را به دست داشتن در حمله مرگبار به ساختمان کنگره متهم نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1064

به "نظامیان گارد ملی هفته آینده ساختمان کنگره را ترک می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظامیان گارد ملی هفته آینده ساختمان کنگره را ترک می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید