ناامیدی فضل الرحمان از سران اپوزیسیون و برنامه ریزی برای آینده

به گزارش ساری فان، رئیس حزب جمعیت علمای اسلام از همراهی سران اپوزیسیون ناامید شد و در برنامه ریزی آینده خود علیه دولت اسلام آباد نقشی برای آنان در نظر نگرفت.

ناامیدی فضل الرحمان از سران اپوزیسیون و برنامه ریزی برای آینده

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، مولانا فضل الرحمان رئیس حزب جمعیت علمای اسلام که تا به امروز دو اعتراض ناموفق علیه دولت اسلام آباد را در کارنامه دارد باز هم در کوشش است تا طرفدارانش را به خیابان های پاکستان بکشاند.

گزارش ها حاکی است فضل الرحمان ضمن نا امید شدن از همراهی دو حزب بزرگ مردم و نواز از آنها برای شرکت در اعتراضات دعوت نکرده است.

سران حزب جمعیت علمای اسلام در این خصوص گفتند: فضل الرحمان معتقد است تازمانی که سران این دو حزب تصمیمی جدی برای همراهی با اعتراضات نگیرند نباید با آنها همراه شد.

وی در این خصوص با علمای مذاهب مختلف در حال رایزنی است و کوشش می نماید در شهرهای مهمی چون لاهور و کویته احزاب کوچک را با خود همراه کند.

اقدام فضل الرحمان علیه دولت اسلام آباد درحالی انجام می گردد که با آغاز سرمای هوای بسیاری از مردم پاکستان با مسائل مختلف روبرو هستند و طبیعتا شرایط برای حضور آنها به عنوان معترض در خیابان ها فراهم نیست.

جمعیت علمای اسلام پیش از این دوبار باهدف سرنگون کردن دولت اسلام آباد به خیابان ها آمده است ولی مجبور شده بدون رسیدن به نتیجه ای خاص به اعتراضات انتها دهد.

فضل الرحمان در انتخابات قبل که منجر به پیروزی عمران خان شد شکست سختی خورد و حتی خود او نیز نتوانست آرا لازم برای راهیابی به مجلس پاکستان را پیدا کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 153

به "ناامیدی فضل الرحمان از سران اپوزیسیون و برنامه ریزی برای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامیدی فضل الرحمان از سران اپوزیسیون و برنامه ریزی برای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید