مردم از سفر پرهیز نمایند ، شهروندی در مبادی شهرها مشکوک تشخیص داده گردد 14 روز قرنطینه می شوند

به گزارش ساری فان، سعید نمکی پس از اتمام جلسه کمیته ملی کرونا از تصمیمات این جلسه گفت.

مردم از سفر پرهیز نمایند ، شهروندی در مبادی شهرها مشکوک تشخیص داده گردد 14 روز قرنطینه می شوند

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سعید نمکی پس از اتمام جلسه کمیته ملی کرونا گفت: در این جلسه مقرر شد به جای قرنطینه شهرها محدودیت هایی را برای افراد مشکوک و مبتلا اعمال نمایند و اکیپ های ما در ورودی شهرها مستقر می شوند و با تب سنج افراد مشکوک یا مبتلا را شناسایی می نمایند.

وی گفت: مردم از سفر پرهیز نمایند، وقتی منع رفتن به مدارس اعلام می گردد از نقطه آلوده به غیر آلوده سفر ننمایند، اگر شهروندی در مبادی شهری مشکوک تشخیص داده گردد 14 روز قرنطینه خواهد شد.

نمکی درباره تعطیلی دانشگاه ها و مدارس نیز گفت: دانشگاههای سراسر کشور طبق مصوبه کمیته ملی کرونا هفته آینده تعطیل خواهند بود که این مصوبه باید به امضای رییس جمهور برسد. شرایط دایر بودن و یا تعطیلی مدارس نیز آدینه شب معین خواهد شد. مدارس مناطقی که در آنها موارد مثبت کرونا شناسایی شده در یک دوره 3 روزه تعطیل خواهند بود. لیست این مناطق آدینه شب اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت: در رابطه با مدارس مناطقی که از دید ما که موارد مثبت دارند آدینه شب آنالیز و اعلام می گردد. در آن مناطق، مدارس به مدت سه روز تعطیل می شوند. با توجه به اینکه دانشجویان یک هفته به ملاقات خانواده ها رفته اند و تشخیص ابتلای آنها سخت است مقرر شد یک هفته دیگر تعطیل باشند، به شرط اینکه اساتید به محل کار تشریف بیاورند و آموزش از راه دور ارائه گردد.

وی اضافه نمود: در آموزش و پرورش نیز قرار شد در روزهای تعطیل دروس از راه دور به دانش آموزان ارائه گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 136

به "مردم از سفر پرهیز نمایند ، شهروندی در مبادی شهرها مشکوک تشخیص داده گردد 14 روز قرنطینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از سفر پرهیز نمایند ، شهروندی در مبادی شهرها مشکوک تشخیص داده گردد 14 روز قرنطینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید