مراسم سالگرد شهادت ابوزینب برگزار گشت

به گزارش ساری فان، مراسم سالگرد شهادت ابوزینب فرمانده لشگر مجاهدان فاطمیون در منزل این شهید برگزار گشت.

مراسم سالگرد شهادت ابوزینب برگزار گشت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مراسم اولین سالگرد شهادت شهید محمدجعفر حسینی معروف به ابوزینب، فرمانده لشگر فاطمیون با حضور جمعی از همکاران مدرسه دختر وی زینب، در منزل این شهید برگزار گشت.

ابوزینب، متولد سال 1363 از نیرو های قدیمی فاطمیون بود که اولین بار پیش از تشکیل لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) همراه نیرو های ایرانی به سوریه رفت. او پس از تشکیل لشکر فاطمیون توسط ابوحامد عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده، ابوحامد، حجت و دیگر فرماندهان شهید این لشکر بود.

این شهید از فعالین جهادی و فرهنگی حوزه مهاجرین بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمین در حماسه اربعین حسینی خدمت می کرد و با تشکیل هیأت شهدای گمنام افغانستانی و دوره های آموزشی ویژه مهاجرین قدم های اثرگذاری را در جهت توانمندسازی دانشجویان و جوانان افغانستانی در ایران برداشت.

شهید حسینی سال 96 در اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد که این سال ها را با درد و رنج ناشی از مجروحیت سپری کرد تا سرانجام در سن 35 سالگی به شهادت رسید. از او دو فرزند به یادگار مانده است.

به گفته همسر این شهید، او پیش از شهادت، مدت ها صبر جانبازی را تحمل کرد تا در نهایت سال 98 به شهادت رسید.

مراسم سالگرد این شهید با حضور جمعی از همکاران مدرسه دخترش زینب و نماینده انجمن اولیا و مربیان همراه بود. زینب امسال شاگرد کلاس سوم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 830

به "مراسم سالگرد شهادت ابوزینب برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم سالگرد شهادت ابوزینب برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید