فائوچی: کرونای انگلیسی در سرانجام ماه مارس گونه غالب در آمریکا خواهد شد

به گزارش ساری فان، مدیر موسسه ملی بیماری های عفونی و آلرژی آمریکا آدینه هشدار داد که تا اواسط بهار کرونای انگلیسی به گونه غالب در آمریکا تبدیل خواهد شد.

فائوچی: کرونای انگلیسی در سرانجام ماه مارس گونه غالب در آمریکا خواهد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی بیماری های عفونی و آلرژی آدینه گفت که گونه جدید ویروس کرونا که از آن با نام کرونای انگلیس یاد می گردد تا اواسط بهار به عنوان گونه غالب در آمریکا تبدیل خواهد شد.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: برآورد ها در مورد گونه انگلیسی این است که در انتها ماه مارس و اوایل ماه آوریل، کرونای انگلیسی به عنوان گونه غالب در کشور تبدیل گردد.

فائوچی گفت هنوز تعیین نیست که آیا گونه آفریقای جنوبی ویروس کرونا به عنوان رشته اصلی ابتلای در آمریکا و در نهایت سیطره در این کشور تبدیل خواهد شد یا خیر.

بحران کرونا در بسیاری از شهر های آمریکا به قدری جدی شده است که حتی سردخانه ها اکثراً مملو از اجساد شده است به طوریکه اخیراً روزنامه انگلیسی گاردین گزارش کرد که بحران کرونا در لس آنجلس به حدی وخیم شده که صنعت کفن و دفن در آن فروپاشیده و سردخانه ها و مراکز تدفین مملو از اجساد است و خانواده ها به جای عزاداری برای عزیزانشان باید راهی برای به خاک سپردن آن ها پیدا نمایند.

حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان ها و کلینیک ها در بعضی از نقاط این کشور شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 886

به "فائوچی: کرونای انگلیسی در سرانجام ماه مارس گونه غالب در آمریکا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی: کرونای انگلیسی در سرانجام ماه مارس گونه غالب در آمریکا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید