عواقب پشت کنکور ماندن هیتلر

به گزارش ساری فان، هیتلر دو بار دیگر هم برای ورود به این مرکز آموزشی کوشش کرد اما هر بار در کنکور رد شد. نتیجه این شکست، به حاشیه رانده شدن نقاشی در زندگی هیتلر بود. او از آن به بعد تفننی نقاشی می کشید اما به صورت جدی آرزوهایی در سر می پروراند که بعدها جهان را در آتش جنگ فرو برد.

عواقب پشت کنکور ماندن هیتلر

روزنامه خراسان نوشت: هیتلر در اتریش به جهان آمد و اصولاً، پیش از آن که وارد فعالیت های سیاسی گردد، یک نقاش بود با روحیه ای لطیف و آسیب پذیر. او برای مدت های طولانی در گالری های هنری که در آن روزگار بازارشان در وین، پایتخت اتریش، بسیار گرم بود، توقف می کرد تا از نقاشی ها و سبک هنرمندان دیگر الهام بگیرد. نتیجه این فعالیت ها، طراحی و نقاشی مناظر متعددی بود که امروزه، تعدادی از تابلوهای باقیمانده از هیتلر را شامل می گردد.

تمام این علاقه و کوشش، آدولف هیتلر جوان را بر آن داشت تا نقاشی را به عنوان حرفه آینده خود انتخاب کند. او در سال 1907 میلادی، زمانی که فقط 18 سال داشت، در کنکور ورودی مؤسسه هنرهای زیبای وین شرکت کرد اما استادان این مؤسسه، او را رد کردند. هیتلر دو بار دیگر هم برای ورود به این مرکز آموزشی کوشش کرد اما هر بار در کنکور رد شد. نتیجه این شکست، به حاشیه رانده شدن نقاشی در زندگی هیتلر بود. او از آن به بعد تفننی نقاشی می کشید اما به صورت جدی آرزوهایی در سر می پروراند که بعدها جهان را در آتش جنگ فرو برد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 454

به "عواقب پشت کنکور ماندن هیتلر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عواقب پشت کنکور ماندن هیتلر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید