زمان سرانجام پروژه های مسکن مهر پردیس

به گزارش ساری فان، زمان خاتمه پروژه های مسکن مهر پردیس؛ پیشتر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم گشایش 650 واحد مسکن مهر محله مهران واقع در فاز 5 شهر جدید پردیس اعلام نموده بود: طی 4 ماه اخیر در4 مرحله واحد های مسکن مهر پردیس گشایش یافت که طی آن به بیش از 5 هزار و 700 واحد به متقاضیان واگذار و برای برای بیش از 20 هزارنفر سرپناه ایجاد شد.

زمان سرانجام پروژه های مسکن مهر پردیس

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از خبرنگاران محسن نریمان با بیان اینکه واحدهای یاد شده پروژه های مسکن مهر پردیس از نظر ساخت و خدمات زیربنایی مسئله ای ندارند، توضیح داد: همکاران ما در شرکت عمران پس از اجرای پروژه های عظیم و سخت مانند ساخت دیوارهای حائل و سایر خدمات زیربنایی و روبنایی این شرایط را برای تحویل واحدها فراهم نموده اند، به طور مثال ساخت 8 کیلومتر دیوار حائل فقط در محله مهران بخشی از این اقدام ها محسوب می گردد.

نریمان همچنین با اشاره به به تاخیر افتادن اقدام های اجرایی پروژه های مسکن مهر پردیس گفت: با اعتماد سازی خوشبختانه امور مربوط به تعهدات و آورده متقاضیان درحال انجام است و فقط بخشی از مسائل نرم افزاری باقی مانده است که در تلاشیم درصورت رفع نشدن آن ها، مسائل را به نفع متقاضیان سرانجام داده و تا آخرامسال بخش عمده ای از واحدها را تکمیل و واگذار کنیم.

برای آگاهی بیشتر از حال و هوای معاملات آپارتمان در تهران به صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 113

به "زمان سرانجام پروژه های مسکن مهر پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان سرانجام پروژه های مسکن مهر پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید