خبرنگاران 80 درصد املاک علوی واگذار شده در خراسان شمالی مسکونی است

به گزارش ساری فان، بجنورد- خبرنگاران- مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی گفت: 80 درصد از املاک علوی که تا به امروز در این استان واگذار شده، مسکونی بوده و بخش ناچیزی کشاورزی است.

خبرنگاران 80 درصد املاک علوی واگذار شده در خراسان شمالی مسکونی است

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی بخشی بجستانی روز شنبه در بجنورد به خبرنگاران گفت: این استان به لحاظ شناسایی املاک علوی صندلی پنجم استان های کشور را دارد.

وی اضافه نمود: واگذاری املاک علوی به مردم در سال آینده هم ادامه دارد و کوشش داریم تا تعداد بیشتری از زمین های غصب شده در نظام پهلوی را به مردم بازگردانیم.

مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی گفت: حدود 130 فقره ملک در استان شناسایی شده است که در حال اجرا کارها هستیم.

وی با بیان اینکه در سال آینده سندهای تک برگ به مردم تحویل می گردد گفت: کار واگذاری اسناد املاک علوی سال آینده در این استان به اتمام می رسد، اما در صورت شناسایی املاک جدید، این موارد در نوبت تحویل قرار می گیرد.

بخشی بجستانی درباره تاثیر بازگشت املاک به مردم گفت: این املاک سند نداشت و به نوعی به لحاظ روانی تاثیر منفی برای مردم داشت، این افراد نمی توانستند از شرایط حقوق محل سکونت بهره مند شوند.

مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی گفت: واگذاری اسناد مالکیت التیام بر زخم سال های طاغوت است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 888

به "خبرنگاران 80 درصد املاک علوی واگذار شده در خراسان شمالی مسکونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 80 درصد املاک علوی واگذار شده در خراسان شمالی مسکونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید