خبرنگاران راه اندازی پیست سوارکاری در کرمانشاه به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش ساری فان، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس هیات سوارکاری استان کرمانشاه گفت: ایجاد و راه اندازی یک پیست سوارکاری مجهز در کرمانشاه به مبلغی در حدود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

خبرنگاران راه اندازی پیست سوارکاری در کرمانشاه به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ستار الماسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه پتانسیل های خوبی در سوارکاری استان وجود دارد، اضافه نمود: متاسفانه ورزشکاران ما پیستی برای تمرین و ارتقاء سطح آمادگی خود ندارند.

وی ادامه داد: مجموعه دهکده المپیک فضای بسیار مناسبی برای احداث پیست سوارکاری دارد که رایزنی های چندسال اخیر برای این کار تا به امروز بی فایده بوده است.

الماسی اضافه نمود: این در حالی است که کرمانشاه در سال های اخیر همواره میزبان جشنواره های ملی با حضور سوارکارانی از استان های مختلف کشور بوده است.

رییس هیات سوارکاری استان کرمانشاه شرح داد: به عنوان نمونه سال گذشته جشنواره ملی اسب کُرد در کرمانشاه با حضور 150 سوارکار و 120 راس اسب از سراسر کشور برگزار گشت.

وی اضافه نمود: در سال های اخیر همواره استقبال خوبی توسط سوارکاران استان های مختلف کشور از جشنواره های ملی که در کرمانشاه برگزار گشته اجرا شده است.

الماسی گفت: بدون شک اگر در کرمانشاه پیست سوارکاری احداث شود حرف های بسیار بیشتری برای گفتن در سطح کشور خواهیم داشت.

رییس هیات سوارکاری استان در کرمانشاه در ادامه از فعالیت حدود 160 سوارکار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: 90 نفر از این افراد را آقایان و 70 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.

وی در انتها از وجود 12 هزار راس اسب در استان کرمانشاه نیز خبر داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 385

به "خبرنگاران راه اندازی پیست سوارکاری در کرمانشاه به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه اندازی پیست سوارکاری در کرمانشاه به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید