خبرنگاران ایرانی نیکوکار مقیم کانادا یک زندانی را در مشهد آزاد کرد

به گزارش ساری فان، مشهد- خبرنگاران- رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: یک بانوی ایرانی نیکوکار مقیم کانادا موجبات آزادی یک زن زندانی محکوم با جرائم غیرعمد در زندان مرکزی مشهد را فراهم کرد.

خبرنگاران ایرانی نیکوکار مقیم کانادا یک زندانی را در مشهد آزاد کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات قیمت ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

جواد غفاریان طوسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این بانوی نیکوکار که نخواست نامش فاش گردد با اهدای مبلغ 115 میلیون ریال در آزادسازی این خانم زندانی جرائم غیر عمد مشارکت کرد.

وی ادامه داد: بانوی نیکوکار یاد شده انگیزه خود از این یاری به آزادی زندانی را شادی و آرامش روح همسر و فرزندان متوفایش عنوان نموده است.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی شمار زندانیان جرایم غیرعمد استان که می توانند مشمول دریافت یاریهای خیرین شوند را حدود 700 نفر مطرح نمود و گفت: آشنایی و جذب این بانوی خیر مقیم کانادا توسط کارکنان ستاد دیه اجرا شده است.

سال گذشته هزار و 264 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به وسیله پذیرش اعسار آنان توسط مراجع قضایی و تقسیط بدهی، مشاوره و رضایت شاکیان و پرداخت بلاعوض بدهی از زندان های استان خراسان رضوی آزاد شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 391

به "خبرنگاران ایرانی نیکوکار مقیم کانادا یک زندانی را در مشهد آزاد کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران ایرانی نیکوکار مقیم کانادا یک زندانی را در مشهد آزاد کرد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایرانی نیکوکار مقیم کانادا یک زندانی را در مشهد آزاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید