توافق تجاری با بریتانیا به چه میزان برای ترامپ حیاتی است؟

به گزارش ساری فان، ایسنا نوشت: مدیر گروه پژوهشی گروه هفت به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، دونالد ترامپ و بوریس جانسون احتمالا برای دستیابی به یک توافق تجاری تازه میان آمریکا و انگلیس اولویت بیشتری قائل خواهند شد اما به نظر می رسد که ترامپ لزوم بیشتری برای دستیابی به این توافق حس می نماید.

توافق تجاری با بریتانیا به چه میزان برای ترامپ حیاتی است؟

جان کرتون، مدیر گروه پژوهشی گروه هفت اظهار کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا احتمالا با توجه به تمرکز کمپین انتخاباتی اش بر موفقیت مالی آمریکا، به دنبال برگزاری هرچه سریع تر مذاکرات با انگلیس برای دستیابی به توافق تجاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کرتون گفت، در حالی که حدود شش ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهور آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ با بحران کرونا و پیامدهای مالی آن روبه رو شده و این برای او که کمپین انتخاباتی اش را بر موفقیت های مالی دوران ریاست جمهوری اش متمرکز نموده، بسیار هولناک است.

وی اضافه نمود، ترامپ در شرایط فعلی به دستاوردی احتیاج دارد که از شعارهای انتخاباتی اش پشتیبانی کند و در چنین شرایطی انگلیس احتمالا تنها کشوری است که آمریکا می تواند در بازه ای کوتاه با آن به توافقی دست یابد.

کرتون در شرایط پیش روی ترامپ، انگلیس را تنها امید او برای موفقیت عنوان می نماید و در مقایسه ترامپ با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، رییس جمهور آمریکا را طرفی می داند احتیاج بیشتری به این توافق دارد.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 399

به "توافق تجاری با بریتانیا به چه میزان برای ترامپ حیاتی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق تجاری با بریتانیا به چه میزان برای ترامپ حیاتی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید