الحشد الشعبی یک سرکرده مهم داعش را در الانبار دستگیر کرد

به گزارش ساری فان، فرماندهی الحشد الشعبی از دستگیری یکی از سرکرده های مهم گروهک تروریستی داعش در استان الانبار اطلاع داد.

الحشد الشعبی یک سرکرده مهم داعش را در الانبار دستگیر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندهی نیروهای الحشد الشعبی در عملیات الانبار از دستگیری یکی از سرکرده های مهم گروهک تروریستی داعش در چارچوب عملیات قهرمانان پیروزی دوم اطلاع داد که از روز پنجشنبه در غرب استان الانبار شروع شده است.

قاسم مصلح فرمانده عملیات الانبار الحشد الشعبی در بیانیه ای گفت: بر اساس یافته های اطلاعاتی دقیق پیروز شدیم یکی از سرکرده های برجسته داعش را در منطقه موسوم به ولایه الانبار دستگیر کنیم.

او اضافه نمود: تروریست بازداشتی مسئول کشتار غیرنظامیان در منطقه النخیب و حمله به نیروهای امنیتی در غرب استان الانبار است و طبق ماده چهار مربوط به تروریسم تحت تعقیب بود.

مصلح گفت: این تروریست به طرف های ذیربط تحویل داده خواهد شد و عملیات قهرمانان پیروزی دوم ادامه دارد و مناطق کم ایمن راکه شاهد تحرکات عناصر داعش است هدف گرفته است.

نیروهای الحشد الشعبی با همکاری ارتش عراق از بامداد روز پنجشنبه عملیات امنیتی گسترده ای را در مناطق مرزی غرب و جنوب غربی استان الانبار در غرب عراق شروع کردند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی الحشد الشعبی در بیانیه ای نام این عملیات را قهرمانان پیروزی دوم نهاده و گفته است که هدف این عملیات تامین امنیت مرزهای غربی عراق و مناطق بیابانی در بخش جنوب غربی استان الانبار است.

به گفته مصلح، مناطقی که در آن عملیات صورت می گیرد در طول روزهای گذشته شاهد تحرکات گروه های تروریستی بوده و عملیات مذکور به منظور تامین امنیت مناطق غرب الانبار اجرا شده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 330

به "الحشد الشعبی یک سرکرده مهم داعش را در الانبار دستگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحشد الشعبی یک سرکرده مهم داعش را در الانبار دستگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید