افزایش سود وام و اخذ یارانه های دولتی از دلالان مسکن مهر

به گزارش ساری فان، معاون وزیر راه از 2 راه حل برای معین تکلیف مسکن مهر دلالان اطلاع داد و گفت: علاوه بر افزایش نرخ سود وام به 18 درصد، یارانه های دولتی هزینه شده در مسکن مهر نیز از دلالان دریافت می گردد.

افزایش سود وام و اخذ یارانه های دولتی از دلالان مسکن مهر

جهت دریافت خدمات طراحی باغ 1000 متری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حبیب الله طاهرخانی اظهار کرد: بعضی از مالکان واحد های مسکن مهر که در چارچوب دلالی قرار گرفته اند، قاعدتا واحد را تحویل نمی گیرند و به دنبال مشتری هستند. به این منظور دو ساز و کار متفاوت را برای ساماندهی این واحد ها در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: برنامه اول ما افزایش میزان سود تسهیلات این قبیل واحد های مسکن مهری است. به این منظور نرخ تسهیلات این واحد ها از 4 درصد کنونی به 18 درصد افزایش می یابد؛ دومین راه حل نیز، اخذ هزینه یاری ها و تسهیلاتی است که در مرحله آماده سازی و محوطه سازی، توسط دولت به این واحد ها شده است.

طاهرخانی بیان نمود: در سایت های مختلف مسکن مهر و به ویژه سایت هایی که هزینه آماده سازی و محوطه سازی، بالا بوده یاری های دولتی زیادی به این واحد ها صورت گرفته است. یکی از ساز و کار های ما برای مبارزه با دلالی واحد های مسکن مهر، اخذ این هزینه ها از مالکانی است که واحد خود را تحویل نمی گیرند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید گفت: پس از مصوبه بانک مسکن و با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی با طی مراحل قانونی، این اقدام به احتمال زیاد تا پیش از سرانجام امسال، عملیاتی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 145

به "افزایش سود وام و اخذ یارانه های دولتی از دلالان مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سود وام و اخذ یارانه های دولتی از دلالان مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید