اعمال تحریم های جدید کانادا علیه روسیه

به گزارش ساری فان، نخست وزیر کانادا از تحریم های های مالی و مسافرتی تازه ای علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی روسیه و اوکراین اطلاع داد.

اعمال تحریم های جدید کانادا علیه روسیه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران و به نقل از اسپات نایک نیوز، استفان هارپر، نخست وزیر کاندا طی بیانیه ای اظهار داشت که در هماهنگی با شرکای خود در اتحادیه اروپا و آمریکا، کانادا بار دیگر برای پاسخ به شرایط به وجود آمده در شرق اوکراین، تحریم های جدیدی علیه شخصیت های روسی و اوکراینی وضع می نماید.

طبق این گزارش در میان شخصیت های اعلام شده نام دیمیتری کیسیلف، رئیس آژانس بین المللی اطلاعات روسیا سگودنیا، خبرنگارانتولی آنتونوف، معاون وزیر دفاع روسیه و آندری کارتاپولوف جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه دیده می گردد.

لازم به ذکر است در حال حاضر آمریکا، اتحادیه اروپا و متحدان آن ها تحریم های بسیاری علیه بانک ها، بخش های انرژی و نظامی و شخصیت های بلندپایه روس وضع نموده اند. این در حالی است که طرف های درگیر به تازگی برای برقراری صلح در شرق اوکراین به توافق رسیده اند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 234

به "اعمال تحریم های جدید کانادا علیه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال تحریم های جدید کانادا علیه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید