اعلام شرایط سفید کوشش کارکنان عرصه سلامت را بی اثر می نماید

به گزارش ساری فان، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در صورت اعلام شرایط سفید کرونا در سیستان و بلوچستان، کوشش، مجاهدت و ایثار کارکنان عرصه سلامت را بی اثر می نماید.

اعلام شرایط سفید کوشش کارکنان عرصه سلامت را بی اثر می نماید

دکتر رضا کرد در حاشیه برگزاری کمیته پیگیری موارد مثبت کووید-19 در شبکه بهداشت و درمان خاش به خبرنگاران اعلام کرد: روزهای دشواری را پشت سر گذاشتیم و به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و اگر شرایط سفید اعلام گردد، روزهای پرکارتری پیش رو داریم و این موضوع کوشش مضاعف همکاران در راستای برنامه های آموزشی، مراقبتی و پیشگیرانه را می طلبد.

وی اضافه نمود: همکاران ما می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد نحوه فعالیت واحدهای صنفی به دفتر مدیریت شبکه ارائه کنند.

رییس مرکز بهداشت خاش هم گفت: کنترل بیماری کووید-19 در شهرستان مستلزم هوشیاری پرسنل بهداشتی در شناسایی، غربالگری و ایزوله به موقع بیماران، آنالیز دقیق اطرافیان در تماس نزدیک و پیگیری آنها طبق پروتکل، انجام اقدامات سالم سازی محیط می باشد.

علی نقی زاده ادامه داد: مسئولین واحدهای مربوطه در کمیته کووید-19 که منبعد پس از کشف هر مورد مثبت برگزار خواهد شد گزارش کاملی از خلاصه اقدامات انجام شده، آنالیز های اپیدمیولوژیک، عملکرد تیم های بهداشتی مربوط به تدفین موارد مثبت فوتی ارائه کرده و به روز رسانی به موقع سامانه های الکترونیک ثبت اطلاعات بیماران، گزارش فوری موارد فوت و یا ترخیص بیمار را مدنظر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 322

به "اعلام شرایط سفید کوشش کارکنان عرصه سلامت را بی اثر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط سفید کوشش کارکنان عرصه سلامت را بی اثر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید