یک خبر جنجالی: با آیفون پرومکس خداحافظی کنید!

به گزارش ساری فان، زومیت نوشت: آیفون 15 اولترا از ماه ها قبل به دست فراموشی سپرده شده بود؛ اما اکنون یکی از افشاگران می گوید که این گوشی به جای آیفون 15 پرو مکس رونمایی می گردد.

یک خبر جنجالی: با آیفون پرومکس خداحافظی کنید!

اپل سال ها است که برترین و حرفه ای ترین گوشی هایش را با پسوند پرو مکس دردسترس مشتریانش قرار می دهد؛ اما احتمالاً سال جاری همه چیز تغییر می نماید. یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می گوید 80 درصد مطمئن است که اپل سال جاری پسوند اولترا را برای برترین مدل آیفون استفاده خواهد نمود.

آیفون 15 اولترا ماه ها قبل به دفعات در شایعه ها ظاهر شد؛ اما درنهایت بیشتر افشاگران گفتند که اپل پسوند اولترا را برای آیفون 16 کنار گذاشته است و سال جاری آیفون 15 پرو مکس را دردسترس قرار می دهد.

مارک گرمن، افشاگر بلومبرگ، مدتی قبل گفت که احتمالاً در سال 2024 شاهد عرضه پنج آیفون خواهیم بود و معرفی آیفون اولترا به معنی سرانجام کار آیفون پرو مکس نیست.

گفته می گردد که گوشی iPhone 15 Ultra نمایشگر بزرگ تری از آیفون 14 پرو مکس دارد و از دوربین پریسکوپی با بزرگ نمایی 10 برابری نیز استفاده می نماید.

اپل در فریم دو گوشی آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا از تیتانیوم استفاده خواهد نمود تا مقاومت دستگاه افزایش و وزنش کاهش یابد. تیتانیوم احتمالاً باعث افزایش قیمت آیفون 15 اولترا درمقایسه با آیفون 14 پرو مکس خواهد شد.

اپل ممکن است در دو گوشی آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا از پردازنده سه نانومتری A17 استفاده کند. A17 پردازنده پرهزینه ای است و احتمالاً روی قیمت موبایل آیفون 15 پرو و اولترا اثر می گذارد. یکی دیگر از تغییرات مهم، جایگزینی درگاه لایتنینگ با USB-C خواهد بود. این تغییر در هر چهار مدل از سری آیفون 15 اِعمال می گردد.

اگر شایعه ها رنگ حقیقت به خود بگیرند، گوشی های سری آیفون 15 روز 22 شهریور رونمایی می گردد. محتمل است اپل در یک یا دو هفته آینده دعوت نامه مراسم آیفون 15 را برای رسانه ها ارسال خواهد نمود.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1691

به "یک خبر جنجالی: با آیفون پرومکس خداحافظی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خبر جنجالی: با آیفون پرومکس خداحافظی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید