برترین اسکین های فورتنایت؛ با این اسکین ها خودتان را متمایز کنید!برترین اسکین های فورتنایت

به گزارش ساری فان، بازی فورتنایت (Fortnite) را می توان یکی از برترین عناوین بتل رویال (Battle Royale) موجود در حال حاضر دانست. این بازی در سال 2017 عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی در این سال ها بدست بیاورد. پس از گذشت 6 سال شرکت سازنده این بازی یعنی اپیک (Epic) تمام کوشش خود را کرد تا با افزودن محتوای مختلف فورتنایت را زنده نگه دارد. یکی از محتواهای اضافه شده به این بازی اسکین های متعدد فورتنایت است.

برترین اسکین های فورتنایت؛ با این اسکین ها خودتان را متمایز کنید!برترین اسکین های فورتنایت

اسکین (Skin) در اصل یک پوشش کامل برای کرکتر شما است. به این شکل که اسکین تنها یک لباس یا پوشش ساده برای شخصیت اصلی بازی نیست بلکه یک پوشش کامل بوده و ظاهر کرکتر شما را به طور کل عوض می نماید. در فورتنایت اسکین های مختلفی به مناسبت های متفاوت به بازی اضافه شد و کاربران می توانستند با پرداخت کمی هزینه آن ها را خریداری نمایند. بعضی اسکین ها نیز با استفاده از مأموریت های مختلف در دسترس کاربران قرار می گرفتند.

نکته اصلی در خصوص اسکین ها این است که ظاهر کرکتر شما را متفاوت می نماید. افراد دیگر نیز می توانند این اسکین را ببینند و متوجه خواهند شد که شما تجربه بیشتری در این بازی دارید. در نتیجه هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ اعتباری اسکین اهمیت دارد. شرکت اپیک نیز در جریان این موضوع بوده و به فزونین نحو از اسکین ها در بازی استفاده نموده است.

فورتنایت دارای اسکین های مختلفی است که همگی سبک خاص خود را دارند. دقت کنید که اسکین در تجربه بازی شما تأثیر خاصی ندارد و فقط ظاهر کرکتر اصلی را تغییر می دهد. در نتیجه با خرید یک اسکین شما هیچ فزونی نسبت به کاربران دیگر نخواهید داشت و تنها از لحاظ ظاهری با افراد دیگر فرق خواهید داشت.

حال با توجه به تنوع بسیار زیاد اسکین که در بازی فورتنایت وجود دارد کدام موارد بهتر هستند؟ پاسخ این سؤال در اصل به سلیقه کاربر باز می گردد. با این حال در این متن ما قصد داریم تا جالب ترین و فزونین اسکین های موجود در بازی فورتنایت را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

فزونین اسکین های فورتنایت

اسکارلت ویچ و دکتر استرنج (Scarlet Witch and Doctor Strange)

اگر شما از هواداران دنیای مارول باشید قطعاً با این دو شخصیت آشنایی دارید. کرکترهایی که در حال حاضر هواداران بسیار زیادی دارند و ظاهرهای خاصی هم دارند. اسکین هر دو شخصیت در حال حاضر در فروشگاه فورتنایت وجود دارد و شما به راحتی می توانید آن را بخرید. هر دو شخصیت هم به صورت تکی و هم به صورت بسته دوتایی در دسترس هستند. اسکین اسکارلت ویچ و دکتر استرنج می تواند یکی از فزونین اسکین های فورتنایت برای هواداران مارول باشد.

بوبا فت (Boba Fett)

در این مدت ما شاهد همکاری زیادی میان دیزنی و اپیک بودیم و نتیجه آن هم تعداد زیادی اسکین است که به بازی اضافه شده است. اگر شما از هواداران مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) باشید، قطعاً با بوبا فت آشنایی دارید. این شخصیت در عناوین اصلی و کلاسیک جنگ ستارگان حضور داشته و یکی از کرکترهای بسیار مهم بود. حال شما می توانید به راحتی اسکین آن را در بازی فورتنایت خریداری نموده و به دیگران اثبات کنید که هوادار پر و پا قرص جنگ ستارگان هستید.

آریانا گرانده (Ariana Grande)

اگر شما هوادار سبک پاپ باشید قطعاً با این خواننده آشنایی دارید. آریانا گرانده از بزرگ ترین خوانندگان پاپ بوده که همکاری زیادی هم با فورتنایت کرد. از برگزاری کنسرت مجازی در این بازی گرفته تا ارائه چندین اسکین به بازی همگی باعث شدند تا هواداران این خواننده استقبال خوبی از بازی فورتنایت بنمایند. در نتیجه اگر شما به این خواننده علاقه دارید، بهتر است نگاهی به این اسکین بیاندازید.

شخصیت های انیمه ناروتو (Naruto Characters)

کمتر کسی وجود دارد که با ناروتو آشنا نباشید و در نتیجه حضور اسکین های این انیمه در بازی فورتنایت بسیار جالب است. حضور اسکین ناروتو در فورتنایت اولین همکاری انیمه و این بازی بود که باعث شد توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. شما در بازی فورتنایت به 4 اسکین از این انیمه دسترسی دارید. ناروتو، ساسوکه (Sasuke)، کاکاشی (Kakashi) و ساکورا (Sakura) چهار اسکینی هستند که از این انیمه در بازی فورتنایت وجود دارند.

  • چرا حضور انیمه های مختلف در فورتنایت اتفاق مهمی است؟

فابیو اسپارکلمین (Fabio Sparkemane)

کرکتر فابیو اسپارکلمین شما را به یاد کودکیتان خواهد انداخت. به این شکل که این کرکتر یک اسب شاخدار بوده که ظاهر بسیار خاصی دارد. از طرفی این شخصیت اشاره به داستان فابیو و رنگین کمان دارد که باعث می گردد افراد زیادی با آن حالت نوستالژی داشته باشند. ظاهر این کرکتر نیز بسیار عجیب و خاص است که البته در بازی فورتنایت چیز جدیدی نیست.

ال چاپولین کولورادو (El Chapulin Colorado)

این اسکین را می توان عجیب ترین مورد در این فهرست دانست. شرکت اپیک کوشش نموده تا با افزودن شخصیت های مختلف بازی خود را متمایز و خاص بکند و با افزودن ال چاپولین این کار خود را به نهایت رسانده است. ال چاپولین کولورادو به معنای جیرجیرک قرمز است و از سال 1973 تا 1979 پخش شد. این سریال دارای یک شخصیت اصلی مکزیکی بود که باعث شد طنز جالبی در آن جاری باشد. در زمان عرضه این سریال به حدی محبوب شد که سیمپسون ها و موارد دیگر نیز به آن اشاره کردند.

میوسکلز کارتون (Meowscles)

وقتی بحث در خصوص یک گربه می گردد کمتر کسی به داشتن یک هیبت بزرگ و سیکس پک فکر می نماید. میوسکلز دقیقاً همین چیزی است که اشاره شد. یک گربه در ظاهر ناز که توانایی این را دارد تا دشمنان را به اطراف پرتاب نموده و از طرفی با تماشا تن ماهی شوق زده می گردد. میوسکلز یک کرکتر بسیار مجذوب کننده و جالب است که شرکت اپیک به بازی خود اضافه نموده است. این کرکتر از لحاظ ظاهری نیز شبیه به انیمیشن های قدیمی دیزنی بوده که به نوبه خود آن را مجذوب کننده نموده است.

تارت تایکون (Tart Tycoon)

اگر بخواهیم به تارت تایکون به دید عادی نگاه کنیم مانند بعضی از اسکین های دیگر یک موجود انیمیشنی ساده است. با این حال داستان تارت تایکون به بحث میان اپل و اپیک باز می گردد. جایی که اپیک از این اسکین برای شبیه سازی تبلیغ سال 1984 استفاده کرد و به نوعی اعلام نمود که با این شرکت درگیر است. نکته جالب اینجاست که بحث میان اپل و اپیک همچنان ادامه داشته و به اتمام نرسیده است!

زنومورف بیگانه (Aliens Xenomorph)

اگر شما هوادار بازی های ترسناک باشید قطعاً با بازی بیگانه آشنایی دارید. عنوانی که شما را در یک سفینه با یک موجود بسیار ترسناک به نام زنومورف تنها گذاشته و از شما می خواهد که دوام بیاورید. زنومورف در فصل 5 بازی فورتنایت به آن اضافه شد که در این فصل دنیای بازی در حال از هم پاشیدن بود. این موضوع باعث شد تا زنومورف با دنیای خاص بازی هماهنگ باشد و یک داستان جالب پشت آن وجود داشته باشد. پس اگر شما می خواهید در بازی فورتنایت از افراد دیگر ترسناک تر به نظر به رسید، زنومورف می توان یک گزینه بسیار مناسب در میان فزونین اسکین های فورتنایت باشد.

جانسی ریلکس (Relaxed Fit Jonesy)

اگر شما فیلم های انتقام جویان (Avengers) را دنبال نموده باشید، با ظاهر ثور (Thor) در عنوان اند گیم (End Game) آشنا هستید. زمانی که ثور به علت غمی که داشت اصلاً رژیم خود را رعایت ننموده و به شدت چاق شده بود. حال بازی فورتنایت نمی خواسته جانسی را چاق بنامد و به جای آن به او لقب ریلکس را داده است. این اشاره به نوبه خود جالب بوده و از طرفی در زمانی که این اسکین عرضه شد، تب فیلم های مارول به شدت داغ بود.

ست کهکشان (The Galaxy Set)

تجارت همواره نقش مهمی در دنیای گیمینگ داشته و فورتنایت نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که معین است نام این ست با نام گوشی های سامسونگ هماهنگ بوده و اگر شما این بازی را در ابتدا که بازی فورتنایت روی موبایل عرضه شد، با گوشی سامسونگ دانلود می کردید، ست کهکشان را دریافت می کردید. نکته مهم در خصوص این ست ظاهر بسیار خاص آن است که باعث شد هواداران بسیار زیادی داشته باشد.

اکو یا نقشه فصل اول بازی فورتنایت (Eco AKA the Fortnite Chapter 1 Map Skin)

اگر شما در ابتدا به این اسکین نگاه کنید، انگار یک هوادار آن را طراحی نموده است. با این حال با دقت بیشتر متوجه چند مورد آشنا خواهید شد. به این علت که این اسکین در اصل نقشه فصل اول بازی فورتنایت بوده که برای هواداران این بازی یادآورد خاطرات زیادی است. بازی فورتنایت از آن موقع تغییرات زیادی داشته و ما دیگر شاهد نقشه قدیمی نخواهیم بود ولی بودن این نقشه همچنان نشانی به دوران ابتدایی این بازی است.

مسترچیف (Master Chief)

حضور چند اسکین در بازی فورتنایت سر و صدای زیادی به پا کرد و یکی از آن ها مسترچیف بود. به طور کلی شرکت اپیک کوشش کرد تا بازی های مختلفی را وارد فورتنایت کند و یکی از آن ها هم بازی هیلو (Halo) بود. برای دارندگان کنسول ایکس باکس مسترچیف مهم ترین شخصیت این دستگاه و دنیای ایکس باکس است و حضور آن در فورتنایت بسیار جالب بود. نکته مهم اینجاست که فورتنایت کوشش ننموده تا این شخصیت را بیش از حد کارتونی کند و در نتیجه با ظاهر و جزئیاتی که همه آن را می شناسند در این بازی حضور دارد.

میستیک (Mystique)

میستیک جزو معدود اسکین هایی است که توانایی خاص دارد. به این شکل که با این کرکتر شما می توانید مشابه دشمن مورد هدف خود شده و به آن حمله کنید. به طور کلی فورتنایت در فصل چهارم قسمت دوم خود قهرمانان مارول زیادی به بازی افزود و میستیک کمی تفاوت داشت. به علت اینکه این کرکتر در اصل یک شخصیت منفی در فیلم ها بوده ولی با قابلیت خاصی که داشت روند فورتنایت را بسیار مجذوب کننده نموده بود.

سوکی (Tsuki)

سوکی یکی از مشهور ترین اسکین های بازی فورتنایت است. این اسکین مشابه به کرکترهای دنیای انیمه بوده و به طور مکرر در فروشگاه فورتنایت ظاهر می گردد. سوکی به طور کلی هم هواداران بسیار زیادی دارد که باعث شده اپیک آن را از فروشگاه خود حذف نکند و این اسکین همچنان باقی بماند.

پلار پاترولر (Polar Patroller)

پلار پاترولر یکی از بامزه ترین اسکین های موجود در فورتنایت است که ظاهر کرکتر شما را بسیار جالب می نماید. این اسکین در اصل یک خرس قطبی بوده که لباس رزم به تن نموده و قصد مبارزه دارد. این اسکین به طور کلی هیچ اشاره ای به چیزی ندارد ولی یکی از بامزه ترین موارد در فروشگاه فورتنایت است.

اسکین های جنگ ستارگان بازی فورتنایت (Star Wars Skins)

در بازی فورتنایت اسکین های بسیار زیادی از دنیای جنگ ستارگان وجود دارد. به طور کلی دنیای جنگ ستارگان پتانسیل بسیار زیادی داشته و یک دنیای به شدت مجذوب کننده دارد که باعث شده هواداران آن ها در پی موارد جانبی زیادی باشند. شرکت اپیک نیز به خوبی از این ماجرا اطلاع داشته و به همین علت تصمیم گرفته اسکین های متعددی از دنیای جنگ ستارگان را وارد دنیای بازی خود بکند. به همین علت شما حق انتخاب بسیار زیادی از دنیای جنگ ستارگان در بازی فورتنایت دارید.

برت (Brat)

در بازی فورتنایت چند ماده خوراکی به شکل اسکین وجود دارند که حالت بامزه ای داشته و می توانند ظاهر جالبی را به کرکتر شما بدهند. یکی از این موارد برت است. برت یک هات داگ خیلی خاص بوده که توانایی خاصی در مبارزه دارد. از طرفی این غذای خوشمزه باعث می گردد که توجه دشمنان بیشتر به استایل شما جلب گردد تا سبک بازیتان.

دی جی یوندر (DJ Yond3r)

اگر شما از هواداران گروه دفت پانک (Daft Punk) هستید، این اسکین برای شما تا حد زیادی خاطره انگیز است. گروه دفت پانک چند سال پیش اعلام نمود که دیگر فعالیت نخواهد داشت ولی با این اسکین در بازی فورتنایت همچنان زنده است. دی جی یوندر به حدی محبوب شد که از آن اسباب بازی های متعددی ساخته شد و توانست هواداران بسیار زیادی پیدا کند. از طرفی پوشش بسیار خاص آن در بازی باعث شده تا استایل شما از کاربران دیگر متفاوت گردد.

پیلی (Peely)

شخصیت پیلی احتیاج به شرح زیادی ندارد. این کرکتر در اصل یک موز متحرک بوده که می تواند به فزونین نحو هم مبارزه کند. پیلی قابلیت خاص یا کار خاصی نمی نماید همینطور اینکه اشاره ای هم به شخصیت خاصی ندارد. یک موز بسیار ساده است که با خرید آن می توانید کنار افراد دیگر به مبارزه بپردازید!

لویاثان (Leviathan)

لویاثان قطعاً در این فهرست یا هر فهرست دیگری درباره فزونین اسکین های فورتنایت حضور خواهد داشت. این اسکین یکی از اولین و فزونین اسکین های فورتنایت است که هواداران بسیار زیادی دارد. نکته اینجاست که لویاثان یک نسخه آرام شده از شخصیت منفی فیلم ها است. این کرکتر داستان بسیار جالبی داشته و از طرفی ظاهر خاصی هم دارد. همینطور اینکه ظاهر بسیار خاص این شخصیت می تواند به افراد دیگر نشان دهد که شما از کاربران قدیمی فورتنایت هستید.

مسکد فیوری (Masked Fury)

اگر بازی فورتنایت تمرکز بیشتری روی مبارزات تن به تن داشت، این اسکین قطعاً فزونین مورد برای این کار بود. ظاهر این کرکترها برای کشتی و بوکس ساخته شده و به همین علت است که حالت خاصی دارند. مسکد فیوری یکی از فزونین اسکین های فورتنایت است که با خرید آن شما می توانید خود را از افراد دیگر متمایز کنید. از طرفی اگر هم روزی روند گیم پلی فورتنایت تغییر کرد، شما همچنان فزونی خواهید داشت.

سربازان غول و جمجمه (Ghoul and Skull Troopers)

با توجه به این که به هالووین نزدیک می شویم این دو مورد می توانند جالب باشند. به طور کلی این دو اسکین حالت مناسبتی داشته و در روزهای خاصی در فروشگاه فورتنایت حضور دارند. این دو اسکین محتوای چندان خاصی ندارند ولی با توجه به این که در دوران هالووین هستیم، می توانند جالب باشند.

ووکانگ (Wukong)

ووکانگ یک نسخه کارتونی از یکی از افسانه های چینی به نام Sun Wukong است. اپیک به فزونین نحو ممکن این موجود را طراحی نموده و نشانه های میمون افسانه را در آن قرار داده است. ظاهر این کرکتر به شکلی است که به راحتی دشمنان را ترسانده و به شما اجازه می دهد تا قدرت خود را در بازی نشان دهید.

جان ویک (John Wick)

جان ویک یکی از خطرناک ترین کرکترهای دنیای سینما است و حضور آن در فورتنایت یک اتفاق بسیار جالب است. با داشتن این اسکین شما به تمامی دشمنان اثبات خواهید کرد که برنده اصلی بازی کیست. این اسکین همانند جان ویک در فیلم هایش حالتی تهدید آمیز دارد. از طرفی طراحی این شخصیت نیز بسیار خوب بوده و شما جان ویک را در دنیای فورتنایت تجربه خواهید کرد.

منبع: PCgamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1705

به "برترین اسکین های فورتنایت؛ با این اسکین ها خودتان را متمایز کنید!برترین اسکین های فورتنایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اسکین های فورتنایت؛ با این اسکین ها خودتان را متمایز کنید!برترین اسکین های فورتنایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید